tirsdag 2. juni 2020

Quiz om bursdagsbarnet

Quiz : Følgde du med på filmåret i fjor? Et nært familiemedlem fyller år snart, og tenker at jeg vil ordne en quiz om ham på festen. Noen som har vært med på lignende? Quiz om barnas favoritter: En quiz for barn som er ganske enkelt å lage, er en quiz om figurer fra barnas verden, fra filmer, tv-serier og bøker.


Spørsmål kan være: Hva heter Pippi Langstrømpes apekatt eller Hva heter de tre røverne i Kardemommeby? Dyrequiz: Et populært emne for en quiz for barn i de fleste aldre, er dyr. Quiz er morsomt, særlig om den inneholder en blanding av spørsmål fra serier, re og artister som barna er opptatt av, gjerne ispedd spørsmål om bursdagsbarnet. Her er noen forslag til spørsmål: Hva heter skolen jentene i serien Jenter går på?


Svar: Sand skole) Hva er favorittsangen til bursdagsbarnet ? Herlig – jeg har gjort det litt utenom bursdag også. Til jul i år har jeg tenkt å gi alle besteforeldre og oldeforeldre en CV de skal fylle ut om seg selv, hva de har gjort og hvilke drømmer de hadde da de var unge – og be om ett råd…så legger vi disse i boka til mini slik at han kan bli litt bedre kjent med historien sin ? Slike quiz spørsmål og svar finner du hos oss. Selv om slike quiz også er ment som ren underholdning, har de faktisk en liten nytteverdi i det at du lærer noe når du tar de. Selv om man ikke alltid husker hva det riktige svaret var, ligger det der inne i hjernen, klar til bruk ved neste anledning. Sambo og jeg er godt gift, og barna var brudepiker og brudesvenner i bryllupet 17.


Hva skremte deg om natten som liten? Forslag til spørsmål! Vil gjerne at det er noen litt morome spørsmål. Er 2stk som feirer sammen kom igjen dere!


Vær i et humoristisk vrangt gly hjørne nå og hjelp meg. Jeg har liten tid på meg. Det er samboeren til svogeren min. For eksempel kan du spørre om hva som er favorittdyret til bursdagsbarnet , hva han eller hun liker aller best å spise, eller hva han eller hun synes er den kuleste låten. En litt enklere løsning er å laste ned vår quiz som passer for barn i seks-sjuårsalderen.


Velkommen til våre spill og underholdningssider. Du finner også andre morsomme spill på våre sider. En quiz er så mangt, og kan utføres alene eller i gode venners lag. Spørsmålene i vår quiz tester dine allmennkunnskaper og kommer i ulike vanskelighetsgrader. La alle barna få enden av en lakrisremse i munnen.


Når en voksen gir signal er det om å gjøre å spise opp lakrisremsen hurtigst mulig (uten å bruke hendene). Tips: Del opp i flere puljer om det er flere enn åtte barn på selskapet. Lag en liste med ulike spørsmål om bursdagsbarnet. Her kan du fråtse i Gruble. Spill deg til kunnskap og sett kunnskapen på spill!


Så gøy med sånn quiz #128578; så den for en stun men på svensk. Men så kom den på norsk, og da lagde jeg en sånn quiz av meg selv her om dagen! Middagen hørtes sykt godt ut, så denne oppskriften hadde det hvert sykt morsomt og prøvd.


Gleder meg til oppskriften ️ Er såå stolt av alt du får til Kristin! Test deg selv i alle temaene vi har her på ung. Vi gir deg informasjon om dine rettigheter, muligheter og plikter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg