fredag 13. november 2020

Tekst til en nyfødt

Da har du kommet til riktig sted. Her finner du inspirasjon og tips til hva du kan skrive på kortet til den nyfødte baby. Er du på utkikk etter et dikt til nyfødt baby?


På denne siden gir vi deg flere flotte dikt som kan passe til den lille. Dersom du skal kjøpe en gave til den nyfødte finner du mange gode tips her: Gave til nyfødt. Se også: Sitater om barn.

Nyfødt dikt, nyfødt baby, nyfødtbilder, nyfødt gave,. Dikt til nyfødt – Baby dikt Dikt 1. En liten gutt og en liten jente på armen til mor. Det første møtet med et nyfødt barn, setter vakre spor i hjertet. Når et barn blir født hentes en stjerne på himmelen som gir lys i mange hjerter.


Et elskelig lite menneske ble født til jorden i natt. Gav livet en ny mening og verden en ny skatt. Liten, søt og full av håp.

Med de beste ønsker for din dåp. Trenger desperat e :oops: t lite dikt, eller noen fine ord å skrive på et kort til ei nyfødt jente som jeg skal sende en gave til. Vet at det er mange kreative sjeler her inne som er så flinke til å finne på sånne tekster så nå tyr jeg til dere. Et lite vidunder kom helt av seg selv.


To øyne, to hender og føtter små, en nesetipp og en munn var det og! Ei lita jente på armen til. Det er jo så koselig av deg å skrive hilsen både til foreldre og barn.


Jeg har to barn selv, og det er alltid hyggelig med hilsener, blomster og gaver til de små. Da jeg fikk yngstemann fikk jeg en gave. DET var koselig synes jeg. Hun jeg fikk den av, sa at man gir jo alltid en gave til barnet, og de får jo så mye uansett.


Leder du efter en god tekst til et babykort? Du er kommet til det rigtige sted. Vi har samlet mange tekster, der kan passe til den nyfødte.


Jeg kom nettopp over en side som har mange forslag til tekster man kan skrive på kortet til den nyfødte. Endelig får dere oppleve gleden ved tåteflasker, narresmokker, søvnløse netter … og masse, masse kos! Gratulerer hjerteligst med den nyfødte!


Da sendte jeg en hilsen, en stille takk til Han.

Du fant deg snart til rette ved mamma varme bryst. Du kavet lett med hånden og klappet så på meg. Tips til noe lurt å skrive i kort til nyfødt barn og foreldre?


En lykke, jeg aldrig har vidst kunne findes, en lykke ufattelig, ordløs og rig, sprang ud af mit hjerte den nat, da jeg hørte, så fjerne de første små, klynkende skrig. Da glemte jeg smerte og veer og tårer, forsvundet var måneders mødige fjed. Al uro og længsel og angst i mit hjerte, forvandles til en usigelig fred. Se himmlen ligger og hviler på jordens gule strå vi står rundt krybben og smiler for vi er fremme nå Her kan vi drømme om den fred som vi skal eie en gang. For dette barn har himlen med og jorden fylles med sang.


En baby er sånn en flott måte å starte et menneske på. Don Herold Et barn er en gave hvis verdi ikke kan måles med annet enn hjertet. Ga livet en ny mening og verden en ny skatt.


Ukjent Da du kom til verden, gråt du og alle omkring deg var glade. Lev slik at den dagen du. Derfor vil den her artikel komme med nogle gode råd til man kan kan skrive af personlige ting i et dåbskort.


Så hvad skriver man?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg