fredag 25. desember 2020

Trekke om stol drammen

Finn stoler som passer stilen din og hjemmet ditt. La livet ditt innrede stua. Få varene levert hjem. Det er enkelt å få varene med hjem. Lån tilhenger hos IKEA.

Vi hjelper deg med montering. Se prisene for montering her. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser.


Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Bestill drømmeferien med Agoda. Det må være i Drammen , for jeg har tenkt å levere dem selv… Solbergelva Onsdag 07.

Hvordan trekke om en gammel stol. Steg for steg guide om hvordan du trekker om og pusser opp en stol. En enkel måte å fornye gammel stol , med din favoritt farge eller stoff. Gammel teak stol blir ny! DIY ideer til ditt hjem på vår inspirasjon side.


Når du trekke om dine møbler hos oss - sikkert at de blir unike som du kan ikke se og kjøpe på ingen andre steder! Under følger en mer detaljert beskrivelse av hvordan jeg trakk om min stol og hvordan du kan gjøre det samme. En gammel stol som trenger fornyelse. Hesles stol er laget sånn at setet kan løsnes fra ramme og bein.


Hun løsnet derfor selve setet fra beina, trakk om og satte det på plass igjen. Hele jobben tok tre dager. Men er du ivrig kan du klare det på en kvel sier hun.


En instruksjonsvideo om hvordan man trekker om et stolsete. Trekke om et stolsete Gørhild Olsen. Skal du trekke en stol profesjonelt koster det fra 1.

Folk kommer ofte til oss etter å ha gitt seg ut på litt for kompliserte møbler selv. Gjennom årenes løp har vi restaurert mange gamle sofaer og stoler. Restaurering av gamle damesadler, omtrekking av heste sleder og peispustere er blant de tingene vi er spesialister på. Ved å trekke om møblene dine kan du skape møbler som ingen andre har. Men du trenger det riktige utstyret for å få et godt og holdbart resultat.


Derfor tilbyr vi et stort utvalg av spiker- og stiftefjernere som du trenger til å fjerne det gamle trekket, slik at du kan trekke møbelet i et moderne stoff. Vi holder til i Drammen , men kan frakte innen rimelighetens grenser. Vil du trekke om en lenestol? Da kan du gi lyd fra deg til meg. Her er en lenestol fra 50-tallet med armlene i teak og nagler som detaljer i siden og ryggen.


Denne vakre 50- talls stolen fikk litt kjærlighet og nytt møbelstoff. På svensk er denne typen stol kalt “Emmafåtölj”. All verdens maling kan jo ikke redde dét. Frem til jeg prøvde det selv, var jeg også vettskremt ved tanken på å forsøke å trekke om en stol , men nå må jeg beherske meg så jeg ikke fyller opp leiligheten min med skatter som bare trenger et nytt trekk. Har du først bestemt deg for å trekke om er det stoffet som er avgjørende for kostnaden.


I prinsippet kan alle typer stoff benyttes. Selv har jeg til og med brukt afrikansk kjolestoff til en jobb. Og et bomullsstoff er greit å benytte dersom du har til hensikt å skifte ofte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg