tirsdag 26. mai 2015

Easylife havregrøt

Du får kunnskap slik at du spiser sunt enkelt og riktig. Vi hjelper deg i gang med treningen, og du får kunnskap om mental trening slik at det blir enklere å få nye vaner og nå dine egne mål. Vi tilbyr en nøye sammensatt pakke rundt kosthold og trening. EasyLife Haugalandet er tilgjengelig på Puls Oasen! Meld din interesse her:.


Våre kosterstattere er mer enn bare pulver. Kjøpte et par pakker med shaker og en havregrøt med meg så nå har jeg litt mat framover:) De er faktisk gode og mettende:))) Framover kan vi også eksperimentere litt med å ha oppi brokkoli feks i suppene, hvitløk, pepper, karry, chili osv, spice ting opp er lov! Life er Nordens største helsekostkjede med butikker spredt over hele landet.


Life har produkter som holder deg naturlig frisk og som hjelper deg med å finne balansen mellom kost, mosjon og hvile. I kortere perioder er det ikke farlig å være i ketose om man ellers er frisk. Men hvilke langtidseffekter det kan få, er ikke kjent.


De færreste klarer å følge et ketogent kosthold på sikt, i alle fall ikke så strengt, fordi en del vanlige og populære matvarer utelukkes helt. Side 209- Hva har du spist til frokost i dag? Livsstilsprogram for deg som vil ned i vekt og få en bedre helse! En Noka-shake inneholder rundt 2kalorier. For samme kalorimengde kan man for eksempel spise en porsjon havregrøt med litt frukt, eller et par knekkebrød med pålegg.


La oss hjelpe deg, så har du mye større muligheter for å lykkes! Personlig oppfølging og spesielt utviklede matvarer sikrer deg en effektiv, trygg og varig vektreduksjon uten tap av muskelmasse. Og i den forbindelse lurer jeg på hvordan det er med havregrøt.


Havregrøt vil smake trist og leit uten melk, men aller viktigst er at den vil MANGLE FETT OG PROTEINER, og det vil være synd og skam og spise kjip mat når det bare gjør situasjonen verre. Havregrøt lager jeg til minstemor men klarer ikke det selv dessverre, synd yoghurt ikke er så veldig sunt, kanskje prøve kesam får prøve litt ut å se. Men det aller verste er nok brusen, elsker brus, trenger ikke snop bare jeg får brus og her går det ikke i light produkter da jeg blir dårlig av aspartam. Jeg fikk beskjed av en lege om å kjenne litt på sulten, men det gjorde at jeg ofte hadde problemer med å holde meg unna småspising i stedet.


Nøkkelen for meg ble proteiner. Jeg passer på at jeg tenker protein i alle måltider, f. Ble laaaang overskrift! Vektreduksjon og fettforbrenning Hvordan beholde muskler og forbrenne fett! Bare en halv kopp, jeg spiste med melk så det ble littegrann grautete, og litt rosier og evt nøtter eller bær. Rosinene eller bærene blir som godteri oppi den kjedelige havregryna.


Fikk mange bra tips. Har vært plaget med mye vondt i de store musklene i låra,har hatt mistanke selv om at jeg får i meg for lite karbohydrater. Så jeg skal øke litt mer,mere grønnsaker,bær og frukt. For første gang på lenge lagde jeg meg havregrøt til frokost.


Har stått stille siden mai. Er mye mer enn dette som skal sorteres altså, men må bare finne plass til det først. Gleder meg til rommet blir ferdig fikset.


Still spørsmål, eller svar på det du kan. Spør og les her først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg