tirsdag 12. februar 2019

Hekle tøfler baby

Siste mote til gode priser. Mote i alle størrelser! Fra jakker, bukser til topper. Pumps eller sneakers? Vi har sko til hverdags og fest! Gode priser og rask levering.

Se våre deilige tøfler her! Hvordan hekle Mary Jane- tøfler til baby. I denne videoen lærer Teresa deg å hekle Mary Jane- tøfler til baby. Du finner også oppskriften i hennes blogg.


Og heklenål 4(mener jeg). Disse babytøflene er det perfekte hekleprosjektet om du ønsker å lære å hekle ! Det syns i allefall vi! En perfekt og nyttig gave å gi til en vordene mor.


Jeg tilbyr baby tøfler.

Tøfler er 12cm lang. Binde godt på din bestilling i alle størrelser og farger. Vennligst bestill på en riktig måte fordi før jul post vil arbeide med økt belastning.


Alle mine produkter er forbundet med kjærlighet og har bare positive energi. I offer baby slippers Slippers are 12cm long. Første rad hekles slik: st i 4. Hekle tøffel til på samme måte.


Klipp og fest tråden. ALL STAR CONVERSE til baby Lagt inn av Unknown kl. Send dette via e-post Blogg dette! Trenger du gode hekleoppskrifter til baby eller barn?


Disse er litt annerledes enn de to andre jeg har heklet, men prinsippet er det samme. Du kan jo hekle forskjellige varianter. Denne siden ble sist oppdatert 25.


Her finner du lenker til hekleoppskrifter på klær til barn. De fleste er gratis. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Prisløfte, åpent kjøp og kostnadsfritt bytte.


Kjøp tøfler hos Outnorth.

F or noen år siden heklet jeg Hexagon babytøfler til søte små jenter! Mesteparten av fritiden min går med til håndarbei matlaging og hunden min Trudi. Hvis det er noen som har litt fritid til salgs så kjøper jeg :-) Har så utrolig mange ideer men så alt for liten tid til å gjøre noe med de. Tovede tøfler med heklekant i. Baby -booties Er så kjekt å få brukt opp litt restegarn.


Nå ble det et par søte baby tøfler av litt lys rosa bomullsgarn rester. Her får du oppskrift på tøfler til voksen og barn, alle i samme grunnmønster. Mønstrene spenner fra det tradisjonelt klassiske til der mer elleville, med friske farger og perler. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her!


Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Velkommen til DROPS Design!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg