tirsdag 26. februar 2019

Morsomme dikt om alder

Morsomme sitater om Alder. Først glemmer man navn, så glemmer man ansikter, så glemmer man å lukke smekken,. Alder Antall: sitater og ordtak.


Se også hyggelige bursdagshilsener og morsomme sitater på fødselsdagskortet, eller ta en titt på varme ord og vers om vennskap. På denne siden gir vi deg flere fine og kloke sitater og visdomsord om alder.

Disse sitatene passer fint til bursdag, for eksempel på et bursdagskort. Sitater om alder – Side 2. Etter hvert som vi blir eldre, blir kroppen kortere og historiene lengre. Noen mennesker liker ikke vinteren, de sier den er for kal jeg synes de bare liker å klage, vinteren er jo rett og slett knall! Men det er likevel nesten ingenting som er morsommere å spøke med enn nettopp alder. Jeg liker å studere istapper, og lage engler i snøen, jeg liker å gå.


Mange har sagt mye, både klokt og morsomt om dette temaet. Her har jeg valgt ut morsomme sitater om alder , som er oversatt til norsk.

Kategori: Douglas Macarthur. Gode venner låner ut DVDene sine, selv om de vet at de aldri kommer til å bli levert tilbake. Enten det er et langvarig ekteskap eller gamle vaner, finner man alltid noe å le av. Mange følger til og med sine koner med en parasoll når hun slår gresset.


Og så kommer den alder hvor morsomme dikt om alder hun må være elsket for å være vakker. Jeg har jo vært gift tre ganger. Under er forslag til tekst for bursdagskort både morsomme , alvorlige og seriøse.


Eldre menn liker å gi gode råd. Det trøster dem i deres manglende evne til. God vin blir bedre med årene. Her finner du mange fine ordtak om å bli eldre.


Citater om alder kan vi alle forholde os til, fordi vi alle bliver ældre. Her er en samling af de bedste citater om alder og alderdom. Hei, Skal ha framføring av dikt denne uken og jeg tenkte jeg skulle ha et som folk virkelig ville le av.


Men etter litt søking og googling fant jeg ut at det ikke var så mye bra som lå ute. Så jeg lurte på om det var noen som hadde no vittige dikt på lager.

Her har vi samlet gode sitater om alder , som kanskje kan sette alderdom i et nytt perspektiv. Nå som solen endelig har snud er det mer opphold og mindre slud snøen som smelter er våt og kram, og fjorårets hundedritt kommer endelig fram. Innlegg om Dikt om alder skrevet av esalen. Det er eksamenstid for meg, og jeg har ikke så god tid til å lete opp gode dikt , eller sette seg så grundig inn i dem. Men jeg vil poste et lite dikt av den svenske forfatteren Harriet Löwenhjelm, en forfatter jeg kjente dårlig, og før i dag ikke kjente i det hele tatt.


Gled den som har bursdag med en vakker bursdags-bukett – Se det flotte utvalget av bursdagsblomster hos Euroflorist. Du kan også bestille en bursdagskake hos Norges største kakeportal – cake it easy. På den ene siden vet 70-åringen mye mer om livet enn 10-åringen.


Artige og morsomme visdomsord er en sjeldenhet. Kanskje fordi vise ord ikke så ofte er til å le av. Men vi har funnet en del morsomme visdomsord som er både vise og morsomme , ihvertfall nok til å humre av. Nedenfor finner du en stor samling av morsomme sitater.


I menyen til venstre finner du også andre morsomme sitater fra andre kategorier, inkludert sitater fra George Bush, Homer Simpson, sitater om kvinner og menn, sitater av Ivar Hoff og mer. Klikk på pilene for å se flere sider med morsomme sitater.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg