fredag 11. september 2015

Bursdagskort tekst 18 år

Eksklusive dugnadskort med sølvtrykk. Lettsolgt og høy fortjeneste. Du er ett år eldre,. Kom med forslag jenter. Nevøen min blir år på søndag.

Skal skrive kort til han, men det er jo så vanskelig å finne på å skrive noe til han. Han er en rolig, grei og flink gutt. Er du på utkikk etter et bursdagsdikt til en som blir år og myndig?


Da har du kommet på riktig sted. På denne siden gir vi deg mange dikt som kan passe til en som fyller år. Nok eit lys skal blåsast ut, du blir snart ein vaksen gut, åra har gått i slik ein fart, og vi har vore med deg heilt frå start.


Siden vi er omtrent like gamle trenger vi ikke snakke mer om alder. Gode venner husker bursdagen din, men glemmer alderen.

Nå er det din tur til å feire at det er lenge siden du ble født. Gratulerer med nok et spenstig tall i samlingen din. Vinen gjør underverker.


Morsomme sitater til bruk på f. Vel, etter å ha prøvd diverse programmer ble dette til en lek og hobby. Så nå håper jeg du har printeren klar! Skal du skrive en morsom bursdagshilsen, og trenger litt hjelp på veien? Her har vi samlet en hel rekke med morsomme bursdagshilsener som garantert kommer til å bringe frem latteren!


Pynt opp til fest når du feirer år ! Når du arrangerer bursdagsfeiring for å feire at du endelig er år , så er det kult med festdekorasjoner som understreker dette. Heng opp kule ballonger med tallet printet på dem og kombiner gjerne med våre populære tallballonger (folieballonger formet som tall). Har en stor samling med gratis bursdagskort som kan printes ut.


Krever registrering) Besøk siden: bluemountain. Fullstendig gratis nett-tjeneste med stort utvalg av både gratulasjons- og innbydelseskort. Kan noen hjelpe meg med morsom tekst på bursdagskort ? Etter jeg selv har opplevd å glemme å kjøpe bursdagskort til barna når de skal i selskap og sittet febrilsk på nettet etter å finne noe som jeg kan printe ut i siste liten - uten hell.


Del dette innlegget.

Logg inn for å følge dette. Tekst på bursdagskort ! Hva i all verden kan man skrive i gratulasjonskort til en som fyller åtti år som man egentlig ikke kjenner? Bursdagskort – Side av 3. Jeg tenker på deg, og sender deg de aller beste ønsker på bursdagen din. Jeg ønsker deg god helse og mange flere gode år å feire. Kast ikke bort tid med å telle lys på bursdagskaken din, tell heller lykkelige øyeblikk i livet ditt.


Kos, klapp og klem til deg på dagen din! Takk for at du har valgt ditt første favorittprodukt! Dine favoritter vil bli lagret her mens du kikker videre på nettsiden.


I de forskjellige temaene finner du stoff innenfor en rekke privatøkonomiske områder. Alt innhold i de enkelte temaene ligger fast på smartepenger. Jeg tenkte jeg skulle gi deg et godt råd på bursdagen din, men så gikk det opp for meg at du har mye mer erfaring med å bli gammel enn jeg har! Noen mennesker blir klokere med årene. Hva skriver man egentlig på et kort til en 16-åring?


I USA er det å bli virkelig stort, og man feirer sweet 16. Det er ikke like stort i Norge, men det er likevel første myndighetsalder. Det er mange tekst og dikt man kan skrive på kortet, man er jo f. Letter from a Mother to a Daughter: My dear girl, the day you see I’m getting ol I ask you to please be patient, but most of all, try to understand what I’m going through.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg