onsdag 2. september 2015

Kake til 40 års dag

Treff andre voksne på møteplassen for oss over år. Finn girlander, kopper, tallerkener, lys og servietter med tallet 40. Kombiner eventuelt med bestikk, ballonger og annen dekorasjon i bursdagsbarnets yndlingsfarger.


Dekorer kaken din med stilige kakelys formet som tallet , eller kanskje et par tøffe stjerneskudd som gnistrer i tallet ? Ikke vær sjenert over din nye alder, tvert i mot: sett på bursdagsbarnet en festlig hårbøyle med antenner med tallet eller en flott rosett på brystet.

På en såpass rund og fin feiring som -årsdag er naturligvis kake på sin plass Man har da kommet seg langt forbi kjedelige fyllefester, og klarer fint å ha selskap med både noe godt i glasset og noe søtt på fatet etter middag. Det skal sies at til og med på studentfester er det min erfaring at en kake eller fler hever stemningen. Beklager sent svar. Det ser ut til at anvisningen til hvordan å skjære opp kaken har falt bort og vi skal få lagt den inn igjen så snart det er mulig.


Da vil du få ett perfekt tall :) Lykke til ! En dag kom en gammel arbeidskollega og ga meg en 3D kakeform, hun hadde mistet helt motivasjonen til å lage en kake i den selv. Så den hadde ligget i skapet hennes i mange år. Jeg blir jo veldig glad for slike former, og hadde lyst å gi noe tilbake.

Så til hennes datters års dag laget jeg denne ! Måtte den store dagen bli fylt med glede og gode minner! Ett år eldre, men like ung i kropp og sinn! Dagen er din - KOS DEG! Nyt denne spesielle dagen - den kommer aldri igjen.


Hipp Hurra for DEG på dagen DIN! Jeg har gjort klar bursdagskaken din, og ringt etter brannvesenet slik at vi kan få blåst ut alle lysene på kaken din. Uansett hvor gammel du har blitt i dag , så pass ihvertfall på å ikke glemme det på det samme stedet som hvor du glemte bilnøklene dine. Det hele begynner med menyen. Sett opp en plan dag for dag og begynn så tidlig som mulig slik at du ikke sliter deg hel ut de siste dagene før festen.


Norsk nettbutikk og lynrask levering! Her finner du et flott utvalg av pynt, ballonger og ytstyr til ditt års lag. Dette ble kaken til bestemors 1års dag. Smelt smøret, sett det til side, slik at det blir litt avkjølt.


Kake til års fest! En kake til min svigerinnes - års dag. Søt babyshowerkake:) etg til min søster på 30- års dagen.

Skal dere feire den koselige års dagen , har vi alt du trenger av pynt til års bursdag her. Både forskjellige temaer og andre fine dekoreffekter som både blir fine i virkeligheten og som gir minner på bilder etterpå. Det er alltid stas å pynte til et selskap, men å pynte til selveste 1- års dagen er jo noe helt for seg selv! Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service.


Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din. Grunnen til at jeg bestemte meg for å finne meg en ny sjokoladekake oppskrift var rett og slett at jeg var lei av å lage min gamle! Så da min søte snille veninne Elisabeth spurte om jeg kunne lage en festsjokoladekake til moren hennes sin års dag kunne jeg jo ikke si nei! Det blir mye kakeinnlegg om dagen så jeg håper ikke dere går lei #128521; Her kommer noen bilder av en kake jeg laget til pappa sin onkels 90- års dag i helgen.


For de av dere som synes denne var veldig lik den mamma fikk til gullbrylluppet, må jeg bare innrømme at ja, det er den. Er blitt bedt om å bake en kake til en 50- års dag jeg delvis er med og arrangerer. Jeg er grei nok til å bake, så LITT avansert går greit, men ikke noe så veldig vanskelig.


Det bør vel være en kake som er litt spesiell, ikke en vanlig sjokoladekake. Ellers er jeg blan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg