fredag 9. november 2018

Hvor mye mme 3 mnd

Husk morsmelk har vel en mye raskere fordyelsesprosess en feks. Jeg ville ikke prøvd å kutte ut noen måltider. Og dessuten synes jeg 3. Friske barn justerer inntaket av mme ettee eget behov.


Jeg har en datter på mnd , hun får kun MME (mistet melken min pga. Stress).

På pakken står det at det skal være Max måltider i løpet av dagen et måltid for hun på den alderen er skjeer blendet med 180ml vann. Hvor mye mme spiser deres barn? MME - hvor mye luft i magen er normalt? Så hvordan skal man da vite hvor mye melk man skal pumpe ut i hver flaske når man skal vekk disse første gangene? Fullammede barn i alderen 1-mnd spiser ca.


Men babyer er jo forskjellige. Hver baby er forskjellig.

Eller rettere sagt, hvor lite et fullammet barn spiser i forhold til hva de fleste av oss tror. For hva når du skal pumpe deg og være borte fra babyen noen timer? Norges største nettavis for økonomi og næringsliv.


Egir deg det aller siste fra aksjemarkedet og tar pulsen på norsk og internasjonal økonomi, sammen med de ferskeste nyhetene fra felter som IT, ledelse, bil og personlig økonomi. Hvis du lurer på hvor mye søvn barnet ditt trenger i løpet av et døgn, råder Naphaug deg til å føre søvnlogg. Ikke før seint på dagen En ettåring bør ikke sove senere enn til klokken som hovedregel. Toåringen bør ha unnagjort hvilen sin før klokken 13. Men det kommer jo an på når barnet skal i seng på kvelden.


Når lillebror er mnd skal vi ha barnevakt på han for første gang ( han skal sove hos mormor og morfaren sin), jeg fullammer, og vi har prøvd å gi han flaske (jeg pumpet meg), men det var bare litt, etter jeg hadde ammet han. Men det jeg lurer på, fins det noen oversikt over hvor mye de ca skal. Og hvor mange måltider pr. Har gitt nan hasiden fødselen og ammer litt i tillegg. Hun er uker nå og har hele tiden hatt MYE luft i magen, det kommer ut hele dagen i store mengder og lukter veldig.


Promper som en voksen mann kan man si. Gi eller motta råd om amming, flaskemating eller barnemat. Her møter du andre kvinner som har erfaring med amming eller har gitt barnet flaske.

Snuppa mi spiser ca. Vi ga han mme innimellom men kanskje ikke mer en flasker i uka ca. Men da gutten var ca mnd begynte jeg å slite litt igjen. Samme problemet nå også: mye sutring uansett hvor mye jeg ammet.


Og nå begynte han i tillegg å våkne gjerne hver time om natta Til slutt tok jeg kontakt med helsesøster igjen og fikk time på helsestasjonen. Litt usikker på hvor mye prinsen får i seg da jeg ammer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg