onsdag 14. november 2018

Lettlaget klubbmat

Her ligger det oppskrifter på lunsjretter, middager og desserter som passer perfekt til klubbmat. Se flere ideer om Matretter, Matoppskrifter og Middagsoppskrifter. Dette er en kjempegod og lettlaget kake, som passer veldig godt å servere med krem eller vaniljekrem og friske bær. Bunnen lages av ritzkjeks og hakkede valnøtter.


Oppskriften jeg brukte kommer fra Tine, og du finner den her. Tapas består av mange småretter med gode smaker som ofte baserer seg på hvitløk, chili og tomater. Når festen står for tur, og tiden blir knapp er tapas den perfekte løsningen hvis du skal servere mat.


MATGLEDE on TRINES MATBLOGG… Kombinasjonen grønn curry, kokosmelk og torsk er nydelig! Torsken har her også fått selskap av brokkolini og vårløk, men du kan benytte det du har tilgjengelig (se tips nederst). Travle hverdager er det mange av, og middagen må være rask å lage. Her gir vi deg våre tips og oppskrifter på sunne og raske middager.


I kveld er jeg tilbake her på bloggen med en vri på Proteinrundstykker, som er kjempegode og lettlagde Havrerundstykker med cottage cheese (og egg). Fargerik, mettende og lettlaget salat etter Rica Nidelvens egen oppskrift med røkelaks og nydelig Snøfrisk. Her har vi brukt ferskosten sammen med litt honning, sitronsaft og frisk basilikum. Denne tavlen følges av 1personer på Pinteret. Utforsk Kokebok-tavlen til hennyognedal.


Enkel, sunn og velsmakende mat. Denne suppen har masse smak, men har få ingredienser. Server med godt brød. Kilde: Ellen-Christine Lendengen. En fyldig og god tomatsuppe lager du enkelt selv.


Det trenger ikke å ta så mye lengre tid å lage enn en posesuppe, og så smaker det så uendelig mye bedre. Vegetaroppskrifter som alle får til. Bla gjennom vår store oppskriftsbok med spennende, smakfulle vegan- vegetaroppskrifter.


Finn oppskrifter på f. En enkel og utrolig god middag! Ja jeg tuller ikke! Og du finner ikke enklere, Kun to ingredienser i denne sausen! Den ble fantastisk god! Denne deilige suppen har jeg lenge gledet meg til å dele med dere.


Jeg kjenner dere nemlig såpass godt nå at jeg vet hva som slår ekstra godt an. Gryten kan spises som den er, men det smaker godt med ris eller pasta som tilbehør og det smaker nydelig med et godt brød til som focaccia eller nanbrød. Når det skal serveres tapas er det mange retter å velge mellom. Allikevel er det lett å få hjerneteppe når det kommer til hva man skal lage. Jeg har et periodeforhold til mat.


Nå for tiden er det for eksempel mye tradisjonelle gryter som hønskefrikasse (kommer snart) og biff stroganoff (kommer også snart) og den type ting som lages på på kjøkkenet mitt. Mat som lages i en eller to store gryter, eller som lages i en stor form i ovnen. Kutt opp grønnsakene og bland alt godt sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg