mandag 6. januar 2020

Klubbmat trines matblogg

Torsken har her også fått selskap av brokkolini og vårløk, men du kan benytte det du har tilgjengelig (se tips nederst). Ved å bruke Trines Matblogg , samtykker du i bruk av cookies. Vil du ha oppskrifter, ukemenyer og tips i mailboksen? Meld deg på listen for nyhetsbrev her!


Hun er kvinnen bak en av Norges mest populære matblogger, Trines Matblogg. Bloggen startet som en hobby der Trine ønsket å dele oppskriften med familie og venner. I dag vil jeg dele den paioppskriften jeg har laget flest ganger, nemlig spinatpai. HeisannFy søren for en hærlig matblogg du har. Jeg oppdaget den for noen uker siden og er innom hver dag.


I kveld prøvde jeg denne oppskriften og det var suksess, skal defenitivt servere den til gjester senere:)Har tidligere laget kjøttdeiggratengen med løk, tomater og squas, med like fornøyd resultat. Dersom du ønsker en mektigere suppe kan du tilsette ferdigkokte linser mot slutten av koketiden, eller servere ris som tilbehør. Den smaker også godt med tomater til, så erstatt gjerne litt av kyllingkraften med en boks hermetiske, hakkede tomater (og reduser litt på mengden kyllingkraft). Mine favorittgryteretter.


Der får den kose seg kort eller lenge, mens alle de gode smakene får utvikle seg – og du kan gjøre helt andre ting, som for eksempel å prøvesmake på vinen. Ti favorittmiddager fra Trines matblogg. Lag de ti mest populære middagene fra Trines matblogg. Vi bryr oss om ditt personvern. Dagbladet er en del av Aller Media, som er.


Veldig mange av oss er med i en eller flere klubber. Og ettersom årene går har vi liksom brukt opp våre største favoritter. Derfor er det flere som har spurt om jeg kan samle litt klubbmat oppskrifter.


Målet med bloggen er å lage den maten som vi spiser her hjemme. TRINES MATBLOGG : – Jeg er ikke så opptatt av kalorier og helsefokus i maten jeg lager. Mat jeg lager fra gode råvarer, og som dermed blir sunn.


Da Trine Sandberg opprettet bloggen Trines Matblogg var det for å samle oppskriftene sine. Bloggen var hovedsakelig ment for henne selv, men også for venner og familie som gjerne spurte etter oppskrifter på det ene og det andre. Hver uke gir Trines Matblogg deg oppskrifter til både hverdag og helg. Jeg fant oppskriften på Trines Matblogg , en blogg jeg ikke har oppdaget før nå. Et hav av gode oppskrifter, og du finner vel det meste det tror jeg.


Inspirerende og bra blogg som jeg var nødt til å tipse dere om. I slutten av august var jeg så heldig å bli sendt til Copenhagen cooking food festival av VisitDenmark. Vi er stolte av å kunne vise Norges største matblogger, Trine Sandberg med Trinesmatblogg.


Nye episoder kommer i mars! Hjemmebakt julebrø eller julekake som det også kalles, er noe vi bare må ha hjemme hos oss når desember måned plutselig banker på døren. Da smiler også mannen min ekstra bredt, for. Nå er TRINEs MATBLOGG blitt analog, og en kokeboksuksess uten like.


Trines favorittoppskrifter ligger på bestselgelister over hele landet, nye opplag er bestilt, og radio, TV og aviser har kastet seg over den skjønne juristen som er så glad i lage mat. Hell innholdet over i et desilitermål så du har litt kontroll på mengden, og tilsett evt. Som nevnt tidligere er jeg ganske så glad for kesoplättar, og jeg tror jeg har spist det minst 4-ganger i uka ihvertfall måneder nå. Men, for å lave en liten sprell på dem, har jeg af og til tilsatt litt forskjellige urter, eller fx.


Det holder da litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg