tirsdag 17. april 2018

Dikt til mamma i himmelen

Du tar det alltid rolig og pent, selv om jeg ringer både tidlig og sent, uansett hva jeg måtte lure på, har du alltid et vettugt svar jeg kan få. Hvorfor du ikke til tider blir lei, skjønner absolutt ikke jeg, men uansett vil jeg at du skal se, at dine råd hjelper meg avsted. Disse sitatene kan for eksempel passe fint på et morsdagskort.


Send en vakker blomsterbukett til mamma – Se det flotte utvalget av blomster hos Euroflorist. Sitater om mamma – Side 1. Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn.

Vant med dikt om mamma som alltid har rett. VELDIG GØY å få til dikt som har en bra klang og i tillegg kan være humoristisk,. Kan du se hvor mye det kostet, mamma , kan du se til meg vær så snill!


Kjenner du deg igjen i meg, mamma , ser du at din styrke faktisk ble min? Vi tenner lys for ditt minne og tenker på deg i dag. Din latter og din glede, din sangstemme til velbehag.


Så levende vi minnes deg! Feirer du bursdag i himmelen , mamma , med de du har tatt imot? Du har latter som smitter du, jenta mi!

Den største prestasjon, gjort av din far og mor. Nysgjerrige blikk, det vakreste smil. Du er stoltheten til mamma `n og pappa`n din. Gratulerer med morsdagen, mamma ! Tiden har forandret oss - men ført oss nærmere hverandre. Mor og barn - venner for livet.


Men foreløpig får du klare deg med blomster! Noen som sitter på slike dikt ? Har to eldre sønner, hver av dem har et dikt jeg har funnet innrammet over senga, fra mamma til sitt barn (11-åringen vil absolutt ha det på gutterommet, tror de syns det er veldig koselig og godt) Ganske dype, pene dikt. Nå prøver jeg å lete frem til tredjemann, fo. Her oppe kan skjønnheten lyse, for alle - til evig tid.


De som har pleiet den flittig og elsket dens skjønnhet frem, vil kanskje en dag kunne tilgi at jeg måtte hente den hjem. Dikt om savn, til min kjære bestevenn. The light is gone Et engelsk dikt om følelsen av å få hjertet knust i tusen små biter. Til min kjære venninne Et dikt til en dypt savnet venninne.


Et kort og greit dikt , som jeg liker veldig godt selv. To An Angel Dikt jeg fikk av en god venn av meg. Fra himmelen de kommer.

Lar vi oss lede Små engler blir sendt ned Til oss her på jord. Til liten og til stor Fire engler har jeg nå. Med et ønske om fred. Et stort hjerte de har. Mitt hjerte de tar….


Nydelige ord til to mammaer. Min mamma døde da jeg var 2 så jeg har ikke noen å besøke. Har verdens beste svigermor da, men ho var opptatt med andre ting enn morsdagsfeiring i dag.


Og alle mine tre “unger” var heller ikke helt tilgjengelige, så vi får ta en liten feiring en annen dag. Vi skal ha Navnefest for sønnen vår til søndag, og jeg har lyst på et fint dikt jeg kan ramme inn å ha på gavebordet fra meg og pappa`n. Det beste hadde selvsagt vært at jeg hadde diktet et selv, men jeg får det bare ikke til , sukk.


En hilsen til dere og mamma i himmelen :) Stikker innom for å ønske alle mødre en FIIIIN morsdag! Den vakreste skapning på denne jord! Snart skal vi ut å spise middag med familen til Chris. Dikt til min døde mor Dette er et dikt jeg laget til begravelsen til min mor. En sønn er NÅTIDEN, fylt av glede og stolthet over alt han får til.


Dette diktet hjelper meg med å huske min mor. Hver dag erobres, han er jo rede og veien fører han dit han vil. En sønn er FREMTIDEN, fylt av håpet om seier og om å nå de mål som han har satt seg, og sikkert greier før han til sist kan slå seg til tål. Gårsdagens sulk og søppeldynger.


Det kjennes varmt innom meg. Jeg sitter og ser på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg