fredag 13. april 2018

Kreativ jul 2018

Design din egen julegave med navn og bilder. Vi tilbyr et bredt spekter av forskjellige produkter. Her er inspirasjon til den fineste, mest kreative hjemmelagde julepynten, både nyheter og de største favorittene. Kreativ jul ”Hva skal jeg lage av juleting? Du finner også alt du skal bruke til gaveinnpakningen og forslag til gaver som du kan lage selv eller ting som alle kreative vil elske.


Her finder du de bedste idéer til en kreativ jul med børn og voksne.

Klip nisser, lav trylledej, lav juleophæng i perler. Brug genbrugsmaterialer - alle idéerne er nemme at gå til, så I kan få jer en kreativ jul med flot julepynt og gaver. De elsker at gøre december måneden sjovere med deres kærlige drillerier og overraskelser. Derudover har julen flotte nye kreative stjernestrimler med flotte effekter og nye materialer. Julen markeres med festligheter over hele verden.


Har du hørt om disse tradisjonene? Julen er lig med tid til kreativitet, hygge og samvær - derfor har vi samlet en lang række idéer og varer til en kreativ jul for hele familien. Selvom det mest oplagte er at være kreativ med DIY julepynt, kan I også slippe kreativiteten løs med fx hjemmelavede julekort eller kreativ julegaveindpakning.


Disse rustikke stjerne har kreative Irene Karlsen faktisk laget av gamle paller.

Når man tenker på hvordan en plass ser ut, kan det være vanskelig å forestille seg at de skal bli til slike fine julestjerner! Disse stjernene kan virke enkle, men det er vanskelig å få til eksakt vinkel for at alt skal passe. Vi leverer catering til Oslo og Akershus.


Det som er hverdagskost for oss, skal ikke bli det for deg og dine! La oss overraske deg og dine gjester! En finner nedtellinger til jul , julemusikk spilles på radioen og butikkene bugner av julepynt, julekaker og alt kjøpmannen mener du trenger for å feire den perfekte julen. Det er første desember og her hos oss flytter julen inn skikkelig i dag.


Men nå skal jeg røpe en hemmelighet jeg har nemlig funnet oppskriften på den perfekte julen. Här hittar du inspiration till vackra, kreativa egentillverkade juldekorationer, både nyheter och favoriter. Du hittar även material till presentinslagning, förslag på julklappar, du kan göra själv och saker som uppskattas av den kreative. Tänk att idag är det december, och startskottet för Kalenderöppning, julpyssel, bakning och allt som hör julen till!


Før jeg ønsker dere god jul , må jeg fortelle om en hyggelig nyhet jeg fikk vite i går! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke trodde jeg hadde noen sjanse i år, siden så mange dyktige Instagrammere i interiørkategorien ble nominert. Vores kreative værksted oser af julestemning, og vi elsker at hygge i de kolde måneder. Julen er hjerternes fest, og mange samles omkring bordet for at pynte og klippe julepynt. Her kan du se alt vores inspiration til juleklip, samt se hvilke produkter vi har brugt til vores ideer.


En blogg om interiør, inspirasjon, DIYs, oppussing og litt til. I anledning Kählers 180-årsjubileum ble jeg invitert med på pressetur til København for å oppleve utstillingen “1years of iconic design”.

Selv har jeg laget flere type kalendere opp gjennom årene, sier Silje Sandmæl, småbarnsmor og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg