fredag 25. mars 2016

Messenger slette meldinger

Hvordan sletter jeg meldinger , samtaler eller bilder jeg har mottatt, i Messenger ? Merk: Du kan ikke slette alle samtalene dine samtidig, men du kan slette individuelle samtaler. Du kan slette meldinger , samtaler og bilder fra innboksen. Du ønsker kanskje å slette noen fikk og sendte meldinger. I den siste iOS-oppdateringen (og sannsynligvis svært snart på Android), kan du nå slette en melding du har sendt, slik at den også blir slettet for mottakeren(e).


Messenger slette meldinger

Dermed kan du se gjennom disse meldingene selv etter en lang tid. Alle disse spørsmålene kan inngås i en setning, som er Slik sletter du en melding på Messenger. Men gjort er gjort og i motsetning til meldinger i resten av tjenesten, har det ikke vært mulig å redigere meldinger i Messenger – og i hvert fall ikke slette dem.


Jeg vil ikke ha noe med den å gjøre. Jeg har ikke facebook så kan ikke slette den gjennom der. En åpenbar fordel med Messenger kontra vanlige SMS og MMS- meldinger , er at du har tilgang til all samtalehistorikk, uansett om du bruker en mobil, nettbrett, PC eller andre kanaler. Mister du mobilen, ligger alt lagret på nett. Det er også enkelt å utføre søk i arkivet.


Merk: Hvis du sletter en melding eller en samtale fra innboksen, blir den ikke slettet fra innboksen til vennen din. Alle meldinger på face legger seg på messenger. Nå har jeg på FB slettet en del gamle meldinger men de ligger fortsatt på messenger.


Jeg ser at Messenger lister opp påloggede kontakter, som også er mennesker jeg har hatt kontakt med tidligere, for eksempel ved kjøp og salg i disse gruppene som finnes. Er det noen måte jeg kan fjerne disse på? Wiper går bort fra Snapchat-prinsippet ved at du kan lese mottatte meldinger i sin helhet over lenger tid.


Eller nærmere bestemt: Så lenge avsenderen tillater det. Etter å ha sendt en melding har du nemlig full makt til å sveipe bort - slette - meldingen. FB sier også at selv ikke Zuckerberg vil få anledning til å slette meldinger før tjenesten er tilgjengelig for alle. I tillegg til meldinger , Du kan også slette meldinger med letthet.


Her vil jeg vise deg to måter å slette samtalen: den første metode er ved å slette dem direkte, og den andre metoden er ved arkivering. Kan d være kun messenger appen som tulle? På min en stund etter en samtale, dukker det opp ulest melding på fb appen , men ingen ulest på messenger. Så prøvde å merke en samtale ulest, så lese på nytt og da forsvant d. For å aktivere funksjonen, må du åpne Messenger og trykke Settings.


Velg deretter SMS, og aktiver “Default SMS app”. Ordinære Messenger -samtaler vises i blått, mens SMS- meldinger vises i lilla. Får du lenke til en video som melding i messenger , ikke trykk på den! Messenger - meldinger og SMS- meldinger vil kunne skilles fra hverandre ved hjelp av ulike farger på meldingene.


Det skriver flere norske og internasjonale medier onsdag. I meldingen som kommer står det variasjoner over en slik tekst: V1DEO-903. For eksempel, kanskje ønsker du bare å frigjøre mer plass for andre filer, slette meldinger som er ubrukelig lenger eller slette meldinger som er plagsom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg