mandag 21. august 2017

Grete roede

Vi har noe for alle, velg mellom kurs i gruppe, en-til-en eller nettkurs. Meld deg på et kurs i dag! Finn kurset som passer deg! Få en gratis prøvetime!


Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv.

En sunn livsstil handler om å bygge gode vaner. Roede -metoden gir deg store og små verktøy for å få det til. Velg mellom kurs i gruppe, en-til-en, nettkurs eller last ned appen vår.


Vi vil gjerne vise deg en beskrivelse her, men området du ser på lar oss ikke gjøre det. Det opplyser familien til nyhetsbyrået NTB. Jeg satser på at cellegiften kan holde meg i live en stund til.


Etter den behandlingen har jeg faktisk følt meg bedre og bedre.

Fra venner og familie har jeg fått høre at jeg var modig som fortalte sykdommen, fortalte Roede til Se og Hør den gang. Roede gikk bort lørdag, etter å ha hatt kreft i lengre tid. Få som har gjort en så stor forskjell for så mange mennesker, sier sjefen for Roede -selskapet.


Gjennom nærmere års virksomhet har hun utviklet og etablert metoder for varig vektreduksjon, som har hjulpet flere hundre tusen nordmenn med å slanke seg og bli i sin trivselsvekt. Er du interessert i sunt kosthol gode tips når du tilbereder mat, spennende sunne oppskrifter? Her kan du både hente inspirasjon og dele dine gode ideer med andre som er opptatt av det samme. Spiser du sunt, men kjenner at det har krøpet på et par ekstra kilo? Ta BMI-testen og se NÅR du kan oppnå det resultatet du ønsker deg.


Hun ble år gammel. Det er menneskene som skaper resultater. Du får personlig oppfølging og tilgang til smarte registreringsverktøy på et Roede -kurs på nett. Vi veileder og støtter deg i dine utfordringer og du lykkes. Vi er så heldige at vi får gå på jobb hver dag og videreføre livsverket hun la grunnlaget for for over år siden, sier Strøm.


Hele Norges slankedronning sovnet stille inn med familien rundt seg lørdag formiddag. Familien opplyser NTB om dødsfallet, skriver Dagbladet. Jeg ser alltid mine svakheter like tydelig som mine styrker.

Jeg vet min begrensning, og fant underveis gode personer til å støtte meg på ting jeg ikke hadde greie på, sa hun selv om suksessen. Eggstokkreften er kommet tilbake - med spredning. GRETE ROEDE har fått kreft med spredning. Roede hadde livmorhalskreft med spredning. Roede er kjent for kostholdsråd og populære slankekurs.


En smakfull og saftig middag som kan tilberedes i stekeovnen eller ute på grillen. Vi har både standar aktiv og maxi kurs, samt drop in for deg som ønsker oppfølging alene eller sammen med noen du kjenner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg