torsdag 24. august 2017

Lambo drikkesang

Jeg mitt glass utdrukket har, mine herrer lambo. Se der fins ei dråpen kvar, mine herrer lambo. Fixing A Range Rover That Was Buried Underground For A Year Was A HUGE DISASTER - Duration: 25:26. Online er linjeforeningen for informatikkstudentene ved NTNU. Våre studenter går Bachelor- eller Mastergradstudium i informatikk.


Siste linje ble så repetert inntil personen hadde tømt sin flaske og snudd den oppned over sitt eget hode. Lambo , lambo , mine herrer lambo. Den som nettopp har drukket unna synger så følgende vers, der alle stemmer med på linjene mine herrer, lambo. Velg tema og hvor mye tekst du ønsker å abonnere på.


Dette er egentlig et speiderrop/leirbålsrop. Drikkesang Téléchargement mpmusique. Deltakerne deles inn i to lag. Det ene laget starter forsiktig med å rope: Vi har våra klara barnestämmer kvar, men har ni era klara barnestämmer kvar?


I denne sangen er poenget at man må klappe når begge hendene er nevnt, trampe med bein eller hoppe når bena er nevnt, og ellers overholde det som blri sagt i siste linje av hvert vers. Merk følgende: Dersom du kun er interessert i øl-delen av bloggen, bruk denne: ølbloggen, mens om du er interessert i hele bloggen bør du bruke denne hele bloggen, og du åda også innlegg om andre tema.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg