fredag 25. mai 2018

Det søte liv sjokoladekake

Denne kaken smaker fantastisk! Få oppskriften her. Den perfekte sjokoladekaken. Se oppskriften her. Brownieskaken med nutella. Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet.


Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Tropisk Aroma er en kjent og kjær sjokoladekake som kjennetegnes av den særegne, eksotiske kryddersmaken som kommer av kanel og muskat. Jeg pleier å kalle kaken “Digg sjokoladelangpanne” fordi den er så populær!


Den skal være den aller beste sjokoladekakeoppskriften som barnehagestyreren Wonja har smakt gjennom år. Oppskriften gir deilig, myk sjokoladekake med et skikkelig tykt lag sjokoladeglasur. Kakerøren passer til. En saftig og god sjokoladekake er alltid en sikker vinner, enten du skal servere den i barnebursdag eller som pausekos på en dugnad. Håper dere har hatt en fin sommer.


Det søte liv sjokoladekake

Her har sommeren flydd avsted. Kan ikke akkurat skryte av sommerværet da. De få dagene med sol her i barteby, var vel da vi var på ferie i Danmark, og da regnet det selvfølgelig der. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Har du glemt kontoen din?


Vi har hatt noen flotte dager på hytta. Jeg kjøpte den søteste kjolen til lillemor på BarnUtstyr forrige uke. Jeg hadde kikket på den en stun men lillemor har jo mange kjoler, så hun trengte den egentlig ikke. Det søte liv , Oslo, Norway.


Det søte liv sjokoladekake

Men den er så søt, så skal nok få brukt den masse :) Hannah er iallefall veldig stolt av den nye kjolen sin, moro når de søte små syns det er stas å pynte seg. Lagret fra toneskaker. Sjokoladekake Tones kaker og andre søte saker. Going back to my roots med.


I dag vil jeg dele en fantastisk sjokoladekake oppskrift med dere! I dag har mitt søte liv hatt marsipankake,. Neues Konto erstellen.


Det søte liv sjokoladekake

Brusen gir sammen med kakao og vaniljeessens en deilig smak til kaken, og mye kefir, smør og egg gjør kaken FANTASTISK myk og saftig! Dette er virkelig en DRØM av en langpannekake! SYKT god Snickerskladdekake med seig sjokoladekake ,. Under prisutdelingen Årets Matblogger arrangert av Mathallen Oslo og godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg