torsdag 23. mai 2019

Hvilken spillkonsoll skal jeg velge 2018

Hvilken spillkonsoll skal jeg velge ? PSPro har også det samme problemet som PSmed bakoverkompatibilitet. Den er elendig når det gjelder spill fra tidligere generasjoner. Her er det heller ingen innebygd Ultra HD Blu-ray-spiller, så hvis du er på jakt etter en konsoll der du kan spille av media i 4K, er det ikke denne du skal velge.


Duellen mellom Xbox og PlayStation fortsetter, og endelig tar spillkonsollene opp kampen med PC-ene på 4K-gaming. Men hvilken passer deg best – PlayStation Pro eller Xbox One X? På en måte er valget allerede tatt, og avhenger i høy grad av hvilken type spill du foretrekker. Slik har det vært lenge, selv om vi begynner å se en forandring.


De blir det færre og færre av. Sony og Microsoft har sine egne merker. Nintendo Switch, Xbox One eller PlayStation 4? I denne guiden ser vi på forskjellene mellom de ulike konsollene og hjelper deg med å velge riktig spillkonsoll til dine behov. Mange venter i spenning på at spillkonsollen Xbox One skal komme til. Hvis du skulle kjøpt Playstation nå ville jeg gjort det mest med.


For hvilken skal du velge ? Om du skal kjøpe en Smarttelefon og vil vite hvilken som er den beste i dag har du kommet helt rett! Vi har gransket alle aktuelle tester for å finne ut av hva eksperter og forbrukere synes om Smarttelefonene som er tilgjengelige på markedet i dag. Og svar har vi fått!


Jeg vet allerede det jeg trenger, vis meg vinneren NÅ! Jeg valgte den på grunn av den minimalistiske utformingen og foten tar ikke så mye plass. Lyd ut høres klart. Det er to forbehold. Jeg bruker ikke HDR (DVD-tilkobling) og så bruker jeg Lyd ut.


Når man skal kjøpe ny tørketrommel er det en del forskjellige faktorer å ta med i vurderingen. Om man vil se på HDR-innhold anbefales flaggskip-modellen Ci stedet. Nedenfor gjennomgår Forbrukerliv noen av de begrepene du bør kjenne når du kjøper ny tørketrommel. Varmepumpe: Noen maskiner er utstyrt med varmepumpe. Mange har problemer med å orientere seg i markedet, og spesielt vanskelig er det nok å velge spillkonsoll til de yngste, sier Espen Harring, markedsansvarlig for spill i Komplett.


Testene er enige om at projektoren er dårlig egnet for videovisning. Skal man vise mer enn korte videosnutter er det bedre å velge en annen projektor. Skjermen er like fin som den alltid har vært, tykkelsen er ikke noe å hverken elske eller hate, og mangelen på ekstrafunksjoner er det bare noen få av oss som egentlig vil legge merke til. Gaming PC eller konsoll - hvilken skal du velge ? Hvis du vil komme inn i spill, kan det være en vanskelig beslutning. Jeg hadde nylig besøk av en som eier en eldre modell og han kommenterte kjapt at min 3var mye stillere enn hans, selv om jeg ikke har den aller nyeste.


Installerer du spillene til harddisk, så er den så stille at du skal være ekstremt kresen (les: mer enn meg, og jeg er den mest kresne jeg vet om) for å la lyden plage deg. Selv om det noen ganger er tilbakeslag, lærer jeg fra enhver feil. Vis hva som er i deg.


Derfor har jeg dette for deg Sammenligning av spillkonsoll kompilert. Fra den store Spillkonsoll tilbud Jeg har fem den beste spillkonsollen og bestselgende modeller valgt og sammenlignet i et bord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg