tirsdag 9. oktober 2018

Forsinket mensen negativ graviditetstest

Var flyturen mer enn timer forsinket , har du rett til erstatning - se her! Nervøs og spent tar du graviditetstesten og får se … én enslig strek. Men hvorfor kommer ikke mensen ? Og er du gravid eller ikke? Forsinket eggløsning. Den vanligste årsaken til forsinket mens og negativ graviditetstest , er at dagen for forventet mens er feilberegnet.


Er det mulig å være gravid og få negativ graviditetstest ? Hva skjer når graviditetstesten er negativ , men du har forsinket menstruasjon? Når er det for tidlig å teste? Må jeg ta testen med det samme jeg står opp om morgenen?


Kan jeg ta testen feil? Hva om det er noe feil med testen? Jeg fikk negativ graviditetstest , hva bør jeg gjøre nå? SVAR: Hei jente år!


En negativ graviditetstest er som regel riktig, så fremt den ikke er tatt for tidlig. Hvis mensen ikke kommer kan du gjenta testen etter en ukes tid. Unge jenter kan ha litt uregelmessig mens og stress kan i tillegg påvirke mensen. Hvis dere brukte beskyttelse under hele samleiet, slik at det ikke kan ha kommet sæd opp i skjeden.


Du forteller at menstruasjonen har uteblitt (dager over), men likevel har fått negativ graviditetstest. Det er mulig å være gravid med negativ test, som oftest fordi man har tatt testen før HCG-nivået har rukket å stige til det nivået som gir utslag på testen. Foreslår at du tar en graviditetstest.


Hvor ble det av mensen ? Neste morgen er derimot tampongen tør. Jeg syns det er rart, men blør ikke en dråpe til. Det går to dager, og jeg innser at det ikke kommer noe mer. Siden jeg har en test liggende, tar jeg den.


Så klart er den negativ igjen, men jeg blir veldig frustrert over at mensen ikke bare kan komme skikkelig. Man kan være gravid selv om graviditetstesten er negativ. Det kommer an på når befruktningen fant ste sier hun. Selv om du tester deg den dagen du forventer mensen , betyr ikke det at befruktningen nødvendigvis skjedde da du trodde. Tidspunktet for befruktning kan variere mye mer enn man tidligere har trodd.


Ja, eg har opplevd å få negativ test, men var gravid. Då eg skulle ha nr to, var mensen uregelmesseg etter forrige fødsel, så eg fekk negativ test då eg testa den dagen (eller var det dagen etter?) eg trudde eg skulle ha mensen. Vart negativ , og eg tenkte ikkje meir på det før nokre uker seinare.


Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Nå kan du bestille produkt fra Vitusapotek på nett. Stort utvalg med rask og enkel frakt!


Noen ganger har en kvinne alle tegn på toksemi, det er en forsinkelse i menstruasjonen i flere dager, men testen gir et negativt resultat. Jeg og dama freaker ut litt her. Hun er nå på åtte dager forsinket mens , men graviditetstesten var negativ. Den tok hun for to dager siden. Puppene hennes har også blitt noe større.


Vi bruker kondom, og det var et tilfelle for noen uker siden at kondomet sprakk, men dette var før jeg kom. Rett etter uteblitt menstruasjon kan av og til graviditetstesten være negativ. Da lønner det seg å vente dager før du foretar en ny prøve. Er testen positiv, er du gravid. Om graviditetstegn, graviditetstest m. Sv: dager forsinket menstrasjon jeg sliter med det samme nå.


Hei, jeg sitter her og leser litt pga jeg skulle ha mensen for dager siden. Mistet i februar da jeg var i uke på vei. Har hatt to normale mnd med mensen etter dette , men jeg forventet mensen mai. Hadde mensen sist april. Har tatt tester den siste uka , men alle er negative.


Min cyklus var sidste måned og denne gang er jeg på dag uden mens og uden tegn på mens. Jeg har taget gtests men de er negative. Det er ikke de typiske smerter i forbindelse med mens , og heller ikke typiske smerter i forbindelse med ægløsning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg