tirsdag 2. oktober 2018

Kan vannet gå under samleie

Du kan også risikere å få en ubalanse i bakteriefloraen, som kan føre til underlivssopp. Dersom man er kåt og har lyst smøres skjeden vår naturlig av sekret som kommer fra kjertler. Dette gjør at man får naturlig glidemiddel under samleie. Jeg ser det ann idag og ringer føden igjen i morgen for en sjekk. Synes det kan være greit å vite om det er vannet som har gått.


De sier jo man kan gå intill dager etter vannet har gått, så jeg stresser ikke nå.

Ja vi lura oss til et nummer i syden under vannet , ummmm - digg. Ja i saltvann, ikke bassenget - der kunne vi jo bare tråkke rett inn på rommet. SVAR: Hei Takk for at du skriver til oss! Jeg forstår at du har flere tanker rundt hva som kan gå galt under samleie , og jeg håper denne informasjonen vil hjelpe deg til å bli litt tryggere.


Grunnen til det er at bevegelsene under et samleie kan presse bakterier fra de nederste delene av urinrøret opp i blæren. Dette gjelder særlig stillinger der penis presser på fremre skjedevegg. Samleie øker risikoen for urinveisinfeksjon 1. Spermiedrepende middel som brukes sammen med pessar forstyrrer bakteriefloraen i vagina og gir dermed økt risiko for infeksjon 2.

Under samleie får vaginale bakterier tilgang til urinveiene og kan nå blæren gjennom urinrøret 1. Det anbefales vannlating seinest minutter etter samleie 2. De fleste som får urinveisinfeksjon eller blærekatarr opplever svie og varmefølelse i underlivet under og etter vannlating. Det å tisse kan være svært så smertefullt. Kvinner rammes hyppigere enn menn. Urinveisinfeksjon behandles med antibiotika, men kan også gå over av seg selv.


Mangel på østrogen fører til tynnere slimhinner og redusert fuktighet. Dette kan føre til friksjon under samleie og gi inflammasjon fordi vevet ikke er like elastisk som tidligere. Både mangelfull hygiene og for mye vasking kan skade det beskyttende lag av huden og åpne for uønskede mikrober, irritanter og allergener.


Hei, jeg lurer på om det går an å tisse på seg under samleie ? Jeg og typen hadde sex, og det ble sjukt vått. Det lukta tiss, men jeg følte ikke at jeg tissa og væsken kom fra vaginaen. Det betyr at når en mann er veldig opptatt av atnå må det gå - ja så går det ikke i det hele tatt. Har din kjæreste hatt en erfaring før at det ikke har kommet mens han har samleie , så setter denne erfaringen seg fast i underbevisstheten og sender negative impulser til utløsningmekansimen slik at da skjer det ingen ting. Dra kjønnsleppene til siden og skyll med varmt vann , men ikke skyll opp og inn i skjeden, bare utenpå, råder han.


Er du fremdeles usikker på om du lukter og smaker godt fra underlivet, kan du gå mer drastisk til verks og smake på deg selv. Han går med en vannflaske hele dagen å drikker.

Hei, jeg har samme problemet, og dama begynner og få dårlig samvitighet, fordi hun kommer mange ganger under samleie , og jeg kommer aldri, værken når hun runker meg eller noen ting. Smerten kjennes oftest under samleie , når man bruker tampong, eller får en gynekologisk undersøkelse. Om du har hatt problemer over lenger ti kan du kjenne smerte også når du sykler eller rir. Omtrent hver tiende kvinne i denne aldersgruppen har smerte under samleie.


Men jeg kommer aldri. Vann i pungen: Lagene som pakker inn testikkelen kan noen ganger samle en del vann slik at hele pungen vokser i størrelse. Dette kan tappes hos lege, og det skal utredes hvorfor vannet plutselig samlet seg der. Det synes tydelig at dette dreier seg om en vannansamling. Vi kan derfor også utelukke denne tilstanden.


Igår hadde jeg siste samleie , med kondom - like etter oppstår to områder (Høyre og venstre side av penishodet) med røde blemmer. Man kan se rødlig væskeoppsamling i blemmene, og ved lenger samleie ville det nok skjedd som de forrige ved at de sprekkes og flenger med sviende sår oppstår. Regner med de sprekker uansett snart.


Slik kan du drikke deg ut av urinveisinfeksjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg