onsdag 3. oktober 2018

Hekle blomsterteppe

Hekle blomsterteppe

Det er jo bare helt nydelig vakkert. HER finner du en video som viser hvordan man lager blomstene. Jeg ville nok hekle. Get without the ads. Skip trial month free. Find out why Close. Hvordan hekle blomsterteppe Kristine Quignard. Unsubscribe from Kristine Quignard?


Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. På dette arbeidet har jeg valgt å sy sammen teppet kun i ytterste maskeledd.


Blomsterteppe under hekling Hva gjør jeg så i påsken? HER ser dere hvor jeg lærte å hekle kurv-tenknikken - altså den som blir selve teppet mitt. Hadde så lyst å lære å hekle disse flotte blomstene og har derfor bestemt meg for å starte med å lage ett vognteppe.


Hekle blomsterteppe

Malt barnestol og heklet blomsterteppe Vinterferien er over for denne gang! Hildes hekle -strikkeri-hurra! Oppskriften finner du HER. Nå med riktig link)! Lagt inn av Jorun kl.


I mitt søk etter noe enkelt å hekle ble mye printet ut fra det O'store internett. Heklede pulsvarmere. Ente opp med dette teppet, har gjort mine egne endringer underveis. Under punkt kan du forlenge lmbuen ved å hekle eller lm istedet for lm. Du må da fylle på med flere dobbelstaver.


Bestemorruten Afrikansk blomst, eller African flower, kan du neste lage hva det skal være av. Snu blomsten slik at du ser baksiden. Dra kronbladene litt fra hverandre slik at du ser staven du skal hekle i. Takk for at du delte artikkelen. Hexagonene er sydd sammen. Syns det blir penest å sy under maske fra innsiden, tråden over maska og videre under på den andre hexagonen.


Lykke til, og gi meg beskjed hvis det er feil eller noe uklart i oppskriften. Videre kan du lage tallerken brikka jeg lagde. Sjablong i plast, blomsterteppe.


Hekle blomsterteppe

Flott kvalitet som kan brukes om igjen, og om igjen, dersom den blir rengjort etter bruk. Til kort, scrapping, gaver, bullet journal etc. Du kan også dekorere et skap, stol eller bord ved hjelp av sjablonger.


Svamppensler til malingen finner du i annen annonse på siden min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg