tirsdag 5. november 2019

Smekke voksen

Smekke voksen

Vi har stort utvalg! God design - lynrask levering. Smokker med navn, Navnelapper, Smokkesnor med navn, Barnebestikk med navn. Skadelige midler er selvfølgelig forbudt i vår nettbutikk! Kjøp smekke hos Babyshop.


Smekke voksen

Vaskes på inntil grader i vaskemaskinen. Hei og Velkommen til butikken min! Mitt hovedprodukt er SMEKKER TIL VOKSNE. Et hyggeligere produkt enn papirsmekker og håndklær rundt halsen. Mange har funnet ut at det blir mindre vask av bluser, skjorter og gensere.


Sydd i godt bomullstoff med frotteplast på baksiden. Lukkes med borrelås i nakken. Moreller og blader på mørke grønn bunn. Søkeord: Forkle, målti søle,spise,tildekke, helse, hjelpemiddel.


Smekke voksen

Det kan være dyrt å ta vare på en fysisk utfordret voksen eller barn. Spesielt når man må betale for å hele tiden vaske klær personen har på seg på grunn spise og slikt. Her er en billig måte å gjøre en bib fra en gammel håndkle som passer et barn til voksen kropp og dekker brystet og fanget. Leter du etter smekke voksen ? Finn de beste prisene og det største tilbudet hos Onlinevarer.


Flott for pastaspisere. En kunde skrev at nå var det slutt på tannpastaflekker, dette er den også praktisk til! Barnas Hus er en butikkjede spesialisert på utstyr og klær til alle barn i alderen fra og helt opp til år. Smekker til ungdommer og voksne.


Jeg ble i voksen alder rammet av strikkedilla, sydilla og hekledilla. Noen ganger, når jeg er i skikkelig sy- eller strikkemodus, lager jeg mer enn jeg trenger. Lille Eileene vokser kjempe fort, hun er nålitt over mnd og har begynt med litt fast føde.


Til denne anledning har jeg sydd en spisesmekke som kan dekke klærne hennes. Denne modellen har jeg sydd for mange år siden. Fikk veldig positiv tilbakemelding at den er lett å ta på og av, og d en hadde akkurat passe størrelse og lengde. Snittmønster fra Simplicity.


Smekke voksen

Kom nettopp over siden din når jeg søkte etter mønster på tøybleier – har litt plutselig fått lyst til å prøve tøybleier på min mnd gamle jente og siden jeg samtidig er hardt angrepet av både sydilla og strikkedilla fikk jeg lyst til å sjekke om bleier kunne lages selv. Tåler det meste, inkludert maskinvask. Kun hvite igjen på lager. Laget av deilig myk frottébomull som er myk og skånsom mot barnets sensitive hud. Blant klesplaggene finner du oppskrifter på luer, ponchoer og mye annet.


Hvis du har lyst til å friske opp garderoben din, er vår flotte clutch eller filtveske noe for deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg