tirsdag 26. november 2019

Mensen forsinket 7 dager

Var flyturen mer enn timer forsinket , har du rett til erstatning - se her! Hva som fysiologisk skjer i kroppen når mensen er forsinket avhenger hva som er årsaken. Er det manglende eller forstyrrelse av eggløsningen kan blødningen bli forsinket. Hun sier videre at for kvinner som ikke ønsker å bli gravide, og som opplever forsinket eller uregelmessig menstruasjon, kan p-piller hjelpe.


Nå er jeg ganske forvirret.

Men denne måneden er mensen 6- dager forsinket ! Jeg har tatt graviditetstester fra forsinket dag og frem til idag. SVAR: Hei Takk for at du skriver til oss! Det er vanlig at mensen kan bli forsinket når man tar angrepille.


Når mensen ikke dukker opp den 28. Forsinket eggløsning skyldes ofte en form for stress, enten det er med positivt eller negativt fortegn. Hei, jeg startet med min første å pille for to dager siden når jeg fikk mensen , men når stopper denne menstruasjonen min?


Jeg pleier vanligvis å ha mensen i 6- dager men tenkte at den kom til å stoppe når jeg startet med min første p pille innen et par dager.

Monofasisk dagers pille: for å utsette menstruasjonen mens du tar denne pillen, må du gå glipp av den syv dagers pausen og starte en ny pakke rett etter du er ferdig med den første. LES OGSÅ: Utsetter du mensen ? Utelukk først graviditet. Hos de fleste kvinner er mensen nokså regelmessig, ifølge Den norske lægeforenings nettsider Helsenett. Den kommer med til dagers mellomrom, men mellomrommene kan variere med noen dager fra gang til gang. Går det mer enn en uke, defineres det som at mensen har uteblitt.


Gjennomsnittslengden av kvinners menstruasjonssyklus settes vanligvis til dager , som er den vanligste lengden mellom to menstruasjoner. Noen har kortere syklus, mens andre har lengre. Det kan være lurt å notere når menstruasjonen begynner, uansett om den er regelmessig eller uregelmessig.


Veldig mange jenter kjenner seg litt i ulage noen dager før mensen. Hun kan få ømme bryster, vondt i hodet, murrende smerter i mage og rygg eller kjenne seg irritert eller lei seg. Det er ikke sikkert man kan gi mensen hele skylden for dårlig humør, men hormonene kan nok påvirke det noe). Mensen , Tante Rø Uka, Perioden.


I det siste har mensen endelig kommet litt frem i lyset, blant annet med den blodferske norske boken om mensen. Men feberen ga seg for ca en halv uke siden, men fortsatt ingen mens , eller tegn på at den kommer med det første. Går selv ikke på noen prevensjon.

Jeg og kjæresten har brukt kondom. Har vært et tilfelle. Her finner du informasjon om overgangsalderen, hvordan din menstruasjon og menstruasjonssyklus påvirkes. Etter bruk av angrepille vil menstruasjonen som regel være normal, men i noen tilfeller kan den komme noen dager før eller etter forventet menstruasjon.


Det var akkurat som å lese om meg selv! Jeg er dager over forventet mens i dag , er på dag og pleier alltid å ha syklus på dager. Ikke så kjært barn har mange navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg