torsdag 1. desember 2016

Treningsprogram gravid funkygine

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Det er viktig å fortsette å trene når man blir eldre. Men hva slags type trening er mest gunstig for de ulike aldersgruppene?


Mange har etterspurt et innlegg om trening under svangerskap og her kommer det endelig.

Foruten om drittmåneder, helt i starten, med konstant kvalme har jeg hatt to forholdsvis ukompliserte graviditeter. Jeg har holdt meg aktiv og stort sett trent det jeg har følt for, og kroppen har tillatt. Her har dere planen for UKE av Kom i form igjen med Funky! Håper dere ikke blir skuffet over at de samme øktene dukker opp igjen. Burde kanskje ha sagt noe om det helt i starten, men det er en mening med det.


FUNKYGINECHALLENGE PYRAMIDE WORKOUT. Først utfordret jeg dere til 50 så 5og til slutt 6repetisjoner. Nå skal dere få løpe litt også, i tillegg til å jobbe fra bånn til topp og tilbake til bånn igjen.


Sitter nå gravid med tvillinger og har et par mnd igjen før de kommer, og har tenkt lenge på hvordan jeg skal komme igang på best mulig måte med trening etter fødsel.

Syns at dette innlegget var helt fantastisk for nå har jeg endelig en plan og et program å følge som jeg føler meg trygg på å utføre etter en graviditet Xhaha! Til dagens treningsøkt trenger du en bakke og en benk, men de behøver ikke nødvendigvis være i nærheten av hverandre. Hvor bratt og hvor lang bakken er, avgjør du selv, men det er en fordel om du klarer å holde et høyt tempo hele veien.


Altså ikke så lang at du trenger pustepauser underveis. I dag er det dager siden Milano kom til verden og som jeg skrev i går, er jeg klar for å begynne å trene igjen. Vet at mange av dere som leser bloggen min om dagen, nettopp har født eller snart skal føde, og derfor føler jeg det er viktig at jeg påpeker et par ting helt innledningsvis.


I fjor en gang, under et møte med Plan, fikk jeg tilbud om å reise å besøke fadderbarnet vårt i Rwanda. Vi skulle få møte henne, familien, besøke landsbyen deres og få muligheten til å se hvordan Plan jobber. Rask og trygg leveranse. This feature is not available right now. Please try again later.


Alt du trenger er to fylte vannflasker Flere. Flere treningstips finner du. Jeg har kanskje tatt Norgesrekord i utålmodighet, så da tester vi nye ting for å sette igang fødsel. VGTV på facebook Send oss din video Hjelp. Dokumentar Live Nyheter Rampelys Sport.


Funkygines øvelser du kan gjøre i stua. Jeg syntes det er kjempespennende å se alt de får til.

Jeg vil jo gjerne støtte dem videre i karrieren, og i og med at de har valgt litt samme vei som meg, er det jo naturlig at jeg hjelper til og gir rå forklarer hun. Morten har ønsket seg et barn aller mest i hele verden. Det var såvidt jeg fikk gjennomslag på at vi skulle gifte oss først, røper hun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg