fredag 23. desember 2016

Hvilken barnevogn anbefaler du

Bugaboos nyeste vogn. Fullt sortement av farger og varianter. Se bugaboo fox her. Sjekk ut vårt store tilbud av flotte leker og inspirerende barneromsinteriør!


Superfornøyd og kunne virkelig aldri tenke meg en annen vogn!

Buffaloen fungerer fint til dette også, men vet om vogner som er lettere i terrenget, feks mountain buggy. Skal du ha vognpose anbefaler jeg high performance som passer til vognen. Sist oppdatert: 11. Vogner er dyre og skal oppfylle mange krav både med tanke på sikkerhet, komfort, trilleglede, design og mye annet. Og ikke kjøp den mest populære vognen de anbefaler i butikken, fordi den er så fin og hun sier den er supergod å trille.


For det finnes nemlig en barnevogn for et hvert behov, og sannsynligheten er stor for at du har ulike krav og ønsker enn venninnen din. Dette innlegget skal gjøre det lettere for deg å finne ut av hva DU ønsker i en vogn.

Jeg har valgt ikke at få dreje-hjul til trods for at det var jeg fastsat på inden at jeg ville have fordi jeg skulle gå tur med barnevogn og hund. Hei alle sammen :-) Jeg skal ha mitt første barn i februar, og er jo begynt å se etter barnevogner! Det jeg har bestemt meg for blir mellom Brio,. Jeg har akkurat kjøpt en simo til dette formålet -liker den godt!


Hvor længe tænker du , at baby skal sove i vognen? Skifter du over til en klapvogn, der kan lægges ne behøver liggemålet måske ikke være så stort. Du sparer klapvognen senere, og kombivogne er ofte lidt mindre og mere handy. Til gengæld er liggemålet ikke altid lige så stort.


Men du kan også kjøpe separate stellevesker som er unisex og helt nøytrale. Likevel, en stelleveske er ikke hva det en gang var. Mange er opptatt av design, og en del stellevesker ser ut som helt vanlige vesker – og kan brukes som det etterpå. Når skal du kjøpe barnevogn ? Derfor får du ikke lengre kjøpt populære vogner som Brio Go nye, men på bruktmarkedet finner man fortsatt disse, sammen med mange andre utgåtte modeller. Uansett om du vil ha ny eller brukt barnevogn , har vi skrevet en artikkel om de tingene folk ofte lurer på, som vi håper kan være til nytte.


Gravide gjør lurt i ta med bilen når de skal kjøpe vogn. Det er en fordel at du får plass til både barnevogna og litt bagasje i bilen samtidig!

Tenk holdbarhet og stabilitet. Vi hjelper deg med å finne riktig barnevogn for ditt behov. Kjøp enkelt på nett eller besøk oss i butikk.


Her finner du søskenvogn, kombivogn, paraplytrille, joggevogn og mye mer. Barnevogn er mote, og for noen er stilen på vognen svært viktig. Enten det er fargevalget eller design og funksjon. Kanskje du ønsker en luksuriøs vogn med skinnhåndtak? Eller en Eco-vogn med miljøvennlige materialer?


Velg en vogn som har vind- og vanntette tekstiler, og som tåler det nordiske klimaet. Uansett hvilken stil du har, så har Babycare utvalget! Mange barnevogner er produsert i land med et helt annet klima enn det vi har. Våre vintertemperaturer og snøforhold kan fort passe dårlig sammen med disse. Det er så mange barnevogn å velge mellom og det er noe positivt og negativt ved dem alle.


Hvilken barnevogn er best? Jeg er gravid i uke og bor i Oslo. Mine to favoritter akkurat nå er Britax go next eller go og Stokke trailz stroller.


I jungelen av barnevogner er det sannelig ikke lett å velge hva som passer for deg og ditt barn. La oss hjelpe deg litt på vei! Vi gir deg en rask intro til jungelen av barnevogner, samt noen gode tips på veien! Jeg har Mountain buggy søskenvogn til våre to tette med mndrs mellomrom. Synes den har fungert fint.


Er god å trille, ikke så bred. Det er mye nytt å forholde seg til som nybakte foreldre, og plutselig sitter du med det fulle ansvaret for et annet menneske. Her får du oversikt over hvilke bilstoler som ifølge pålitelige kilder gir best sikkerhet for babyen din når dere er på kjøretur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg