onsdag 27. januar 2016

Drops tøfler

Finn tøfler i vårt brede sortiment av turklær og tilbehør. Siste mote til gode priser. Prisløfte, åpent kjøp og kostnadsfritt bytte. Kjøp tøfler hos Outnorth. Her finder du mere end 120.

Velkommen til DROPS Design! Tovede tøfler med picotkant i DROPS Alaska. Rose Window by DROPS Design. Strikkede tøfler i DROPS Nepal med nordisk mønster, strikket fra tåen og opp.


Slik forteller den dyktige damen som har laget videoen om sine erfaringer med denne typen sokker i videobeskrivelsen på : – Jeg lærte å strikke disse av moren til en god venninne av meg. Følg lenken nedenfor for å gå til oppskriften. Har lært meg en kjempeenkel måte å strikke tøfler på!


Mønstrene spenner fra det tradisjonelt klassiske til der mer elleville, med friske farger og perler.

TOVA er ledende leverandør av Tova tøfler som er håndlaget i mongolia og designet i Norge. Etisk handel er en stor del av driften til TOVA. TOVA har en hel serie med tøfler inspirert av Aukrust sine karakterer.


Solantøffelen, Ludvigtøffelen og Solinetøffelen. Oppdag de nye tøfler trendene på Stylight. Tivoli by DROPS Design. Vreng tøffelen igjen, slik at glattstrikken kommer ut! Så er det bare å gjenta alt en gang til!


Du trenger jo tross alt to tøfler ! Tilslutt skal tøflene toves! Ha de i vaskemaskinen sammen med f. Enkle tøfler som er veldig raske å lage. Tøfler i perlestrikk: Norsk: Strikkede DROPS tøfler i perlestrikk i ”Polaris”.


DROPS Air er, som navnet tilsier, et veldig luftig garn som føles fantastisk mot. Når tøflene er ferdige, må de toves. Veldig forskjell fra maskin til maskin hvordan resultatet blir.


Jeg pleier å tove flere plagg samtidig, men hvis du har brukt måneder på disse tøflene og ikke orker å strikke et par til, så kan du stappe inni et håndkle eller to sammen med tøflene for at de skal tove skikkelig.

DROPS Lima er et 4-tråds sportsgarn og oppfølger til bestselgeren DROPS Nepal. Dette fremhever best garnets naturlige egenskaper og gir bedre form og tekstur. Tøfler er fantastisk skotøy som er skapt for å holde deg god og varm. Dessuten hører tøflene godt med på mørke kvelder når det knitrer i peisen og du har deilig kakao i koppen. Hjemmekos med tøfler.


Du kan velge fra et rikt sortiment tøfler til damer her på Zalando. Ikkje fordi eg ikkje kan det eller ikkje likar det, men fordi armane mine ikkje likar det. Så skal eg strikke noko må det vere små prosjekt og så må eg gjerne bruke litt tid på det. Det er ikkje mykje eg strikkar.


Noko eg MÅ strikke av og til er tøfler som eg tovar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg