tirsdag 19. januar 2016

Morsom trening hjemme

Kanskje sofaen og en god TV-serie frister mer enn å gå til treningssenteret, men det er faktisk like lett å få gjennomført en liten treningsøkt hjemme i stua. Den siste tiden har det vært mye fokus på hjemmetrening. Jeg tenkte å slenge meg på trenden og dele et par timer fra myworkout. Trening og mosjon skal ikke være et ork, men noe du gjør fordi det er så morsomt at du ikke klarer å la være.


Her viser vi seks effektive og morsomme aktiviteter som du kan prøve.

Denne treningsøkten passer både som gruppetrening, kompistrening eller egentrening. Kortstokk- trening kan spilles på flere ulike måter, men felles for alle måtene er å finne ut hvilke øvelser og repetisjoner de ulike kortene skal være og deretter jobbe seg gjennom hele kortstokken. Kort trening kan derfor sammenliknes med poker. Aller først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din, og at jeg drømmer om å bli like sterk som deg!


Jeg syns det er så bra med inspirasjon til trening hjemme med lite eller inget utstyr. Jeg er veldig overvektig og tanken på treningssenter får det til å knyte seg i magen min. Ikke alle har lyst eller anledning til å trene på et gym.

Du kan uansett komme langt med å trene hjemme , enten det er for perioder eller fordi terskelen for å trene sammen med andre er for høy akkurat nå. En nettbutikk full av tredemøller, spinningsykler, vektapparater, romaskiner og masse spennende utstyr for deg som trener. For at kroppen skal få tilstrekkelig tid til restitusjon bør det gå minst timer mellom øktene. Passende antall øvelser er seks–sju som gjennomføres to til tre ganger (ett–tre sett) med åtte til tolv repetisjoner av hver øvelse. Uansett hvordan været er, så skal du gå en tur i raskt tempo eller med moderat intensitet i en halvtime hver dag.


Start med et fullkroppsprogram som du trener 1-dager i uken, med en hviledag i mellom hver treningsøkt. Jeg anbefaler vanligvis mine klienter som nettopp har begynt å trene, at de trener to ganger i uken med en enkel trening for hele kroppen. Nettbutikk med fri frakt over 400.


Klær, utstyr, tilskudd og tilbehør. Vi har gratis frakt over kr. Levering over hele landet. Ny kolleksjon fra Reebok er ute nå. Opptil rabatt på treningsklær.


Hundrevis av varer med gode tilbud. En romaskin gir deg en enkel og effektiv treningsøkt, og trenger ikke ta mye plass. Finn riktig romaskin blant menger av modeller.

Sammenlign priser før du kjøper. Hva slags type trening er mest gunstig for de ulike aldersgruppene? Stort utvalg og rask levering! Kjøp Trening på nett. Hoppetau – enkel og morsom trening for hele kroppen Hoppetau er en effektiv fettforbrenner, som du kan ta med deg overalt.


Som en bonus aktiverer hopping de fleste musklene i kroppen. Her får du svar på spørsmålene du har om trening med hoppetau. Heldigvis finnes det en løsning som både er enkel og morsom.


Tren hele kroppen på ti minutter Se Kari Jaquessons enkle øvelser som får deg i form! Programmet tar kun minutter og er perfekt for hjemmetrening! Jeg skal her gå gjennom et program for hjemmetrening med øvelser du kan utføre hjemme , i hagen, eller egentlig hvor som helst – kun ved hjelp av noen enkle, små ting de fleste har i huset. Denne øvelsen tar spesielt godt på triceps og overkropp, og kan utføres ved hjelp av en stol, kasse, eller lignende.


Trening som virker. Prøv dager gratis. Det er du ikke alene om! Deretter 12- per måned. Monica Gulbrandsen.


Jeg har jobbet som sykepleier i år og dette er bakgrunnen for at jeg nå jobber med trening og livsstil. Min største glede utenom barna mine er å jobbe med kundene mine enten ute i frisk luft via bootcamper, eller gjennom skjermen via onlinetrening. Suksesshistorie: Slik gjorde Linda trening til en fast del av hverdagen En hektisk hverdag kan være til hinder for treningen, men ikke for 35-årige Linda.


Les Lindas historie om å få tid til alt i hverdagen - også trening. Her har vi samlet noen gode, grunnleggende øvelser som kan gjennomføres ved hjelp av din egen kroppsvekt eller med enkle hjelpemidler som du finner hjemme eller utendørs. Minst ganger i uken.


Gjør disse øvelsene minst ganger i uken for å få best mulig effekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg