tirsdag 12. april 2016

Janus ull på rull

Janus ull på rull

Vi starter vårt vintersalg med opptil på sports- og turtøy. Gratis frakt ved kjøp over kr 800. Se vårt utvalg her. Ribb i prosent merinoull. Ull på rull kr 150.


Det er god hold i kvaliteten og den egner seg best som ribb på bråt etc, eller til bruk på ytterplagg. Har ikke sydd selv, men en venninne av meg syr klær med ull på rull fra janus. Fabrikken er den eneste igjen i sitt slag i Norge.


Følg oss på sosiale medier. This Pin was discovered by Heidi Stokke. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Ja, for du vet hva det er, sant? Janus selger ull på rull.


Janus ull på rull

Hyllevarmere, det er de tekstilene du har liggende i hyllen, enten fordi du vil spare på de, eller fordi du rett og slett har hatt deg ett aldri så lite bomkjøp og ikke er helt fortrolig med det. Fire flotte farger. Perfekt for sommerens fjellturer og for aktiv lek i barnehage og skole.


Hei og velkommen til sybloggen min! Jeg heter Lillian og bor i Langevågen på Sunnmøre sammen med mann, barn og symaskiner! På denne siden finner du mine prosjekter, sytips, tutorials og hvis jeg har gjort noe rett - inspirasjon til å sy selv! Den lilla buffen er sydd med bambusfrotte fra Mylllumuksut Jeg har en slik selv, å de er så ufattelig deilige. Hans mest kjente trekk i dagens moderne kultur er at han har gitt navn til januar måne begynnelsen på det nye året.


Janus ull på rull

Han er som regel avbildet med to ansikter på et hode som er vendt i hver sin retning. Mykje tynn undertøysull, men også ullfrotte og krinkelull. Det varierer kva dei har alt etter kva dei har til overs etter produksjonen.


Lagre handlekurv til epost. Legg inn epostadressen din i feltet under så sender vi deg en epost med informasjon om handlekurvens innhold samt en link til butikken som lar deg fullføre kjøpet f. PC hjemme eller på hytta. Så utrolig hyggelig å se at det er masse aktivitet på bloggen, selv om jeg ikke har fått oppdatert den i det siste. Det er rett og slett fordi jeg har hatt veldig lite sytid om dagen. Søk etter janus ull på Kelkoo.


Sammenlign tilbud på janus ull fra våre nettbutikker og les brukervurderinger som hjelper deg å velge. Noe selges også via nettsidene deres. Buksen er strikket i myk ullfrotté og blir lett et favorittplagg hos barna.


Har fundert lenge på hva jeg ville ha, å da jeg endelig kom så langt at jeg fikk bestilt var det nesten tomt for krinkelull som var det jeg iallefall skulle ha. Egentlig var det til storebror jeg skulle handle, men dessverre var utvalget av stoff som ikke var lilla eller rosa heller labert, så jeg ble unektelig litt skuffa, men fikk med meg noen meter allikevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg