torsdag 25. desember 2014

Dikt til mamma 80 år

Ha en flott -årsdag, man blir bare år en gang i livet. Verden har virkelig vært heldig som har har hatt en slik enestående person i hele år. Nå er du virkelig i den rette alderen for å være en kul pensjonist! Jeg ønsker deg gode år til før du offisielt kan få lov til å kalle deg gammel når du blir 1år.


Du tar det alltid rolig og pent, selv om jeg ringer både tidlig og sent, uansett hva jeg måtte lure på, har du alltid et vettugt svar jeg kan få. Hvorfor du ikke til tider blir lei, skjønner absolutt ikke jeg, men uansett vil jeg at du skal se, at dine råd hjelper meg avsted.

Vi synes du fortjener en tale, og jeg ble meldt frivilling til å holde den. Du er selv en veldig flink taler, det har du vist ved flere anledninger i brylluper og konfirmasjoner, så jeg kjenner ansvaret tynge. Nå når jeg skal si deg noen sannhetens ord. Sv: Har noen et fint dikt til mamma ? Dette handler ikke om dikt til mamma. Men mamma fyller snart år , og jeg har planer om å bytte ut alt av pynt hun setter frem til festen sin, med et annet tema som hun ikke forventer seg.


Dikt som skal leses i bursdag til åring. Noen tips til hvilke dikt som kan passe?

Nå er det din tur til å feire at det er lenge siden du ble født. Vinen gjør underverker. Neste gang du tenker på vakre ting, så ikke glem å tenke på deg selv. Du er kanskje ikke så ung som du var i går, men yngre enn du kommer til å bli i morgen. BAMSENS FØDSELSDAG I skogen skulle være fest hos Bamsefar i lia for Bamsen fyller femti år omtrent på denne tia.


Gamle snille Bamsen vår fyller femti år i år. Hei hurra for Bamsefar som er så snill og rar. Og ugla fløy fra tre til tre og ropte hele natten i morgen skal det være fest hos Bamsen klokken atten. Jeg hadde et klart bilde av hvordan englene så ut, for englene hadde mamma sitt ansikt. Og den der troa levde jeg lenge, lenge i, og jeg er ganske sikker på at ho sto modell for englene.


Riktignok er disse selskapene mere rolige enn de foregående, derfor blir talene også annerledes. Alder - antall år Antall: sitater og ordtak. Se også hyggelige bursdagshilsener og morsomme sitater på fødselsdagskortet, eller ta en titt på varme ord og vers om vennskap.


Dikt til ei år gammal bestemor - noen tips? Tenk - år har gått forbi. Disse sitatene kan for eksempel passe fint på et morsdagskort.


Send en vakker blomsterbukett til mamma – Se det flotte utvalget av blomster hos Euroflorist.

Sitater om mamma – Side 1. Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn. Vant med dikt om mamma som alltid har rett. VELDIG GØY å få til dikt som har en bra klang og i tillegg kan være. Tonje, du er bare år , du vil ikke forstå.


Jubileumssanger - Kvinne år Sanger som er spesialskrevne for kvinner som fyller åtti år. Her finner du både seriøse sanger om gode opplevelser og fine minner, men også sanger med fortrinnsvis humoristiske og latterfremkallende tekster. Det er jo bare noe som er bra, fornuftig er mammaene, det skal de ha. Jeg elsker mamma så høyt det går an.


Jeg ville tålt alt for mamma , il torden og vann. G Gud kan ikke være overalt. Selv om du har blitt ett år eldre ser du ikke en dag eldre ut enn du gjorde i går!


Måtte dagen din bli like fin som deg! Gratulerer med dagen! Du er en dag rikere, en time klokere, ett minutt lykkeligere og veldig, veldig søt der du står! Mamma , min allra underbaraste vän när får jag se dig igen.


Vi bor så långt ifrån varann att ses vardag vi inte kan. Klicka här för att läsa hela dikten Mamma min underbara vän – dikt till Morsdag. Om tale år En årstale, kan bli ganske morsom – iallfall dersom vedkommende har selvironi.


Men vi må ikke glemme at det vi synes er morsomt, kan være et sårt punkt for jubilanten. Dersom du trenger hjelp til å skrive en tale til et års jubileum, hjelper vi deg gjerne. Da har du kommet til riktig sted. På denne siden gir vi deg flere smarte gavetips som kan passe både som bursdagsgave eller julegave til åringen. Kanskje dette kan hjelpe deg på vei til å finne den perfekte års gave?


Er du ute i siste liten, og har lite lyst til å stresse rundt i butikker på utkikk etter den perfekte gave?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg