tirsdag 11. oktober 2016

Nelia bursdag

Vi har det du trenger til festen - Stort utvalg i bursdagsgaver også - Kjøp her! Sprell har mye pynt og dekorasjoner så festen bliver perfekt. Tiden går så altfor fort, og jeg skulle så veldig gjerne ønske at vi kunne bremse. Det var i bruk flere varianter. Nå tipper jeg det er barn som sover som steiner rundt omkring i Sarpsborg, for her har det virkelig vært bursdagsfest i dag!


Vi har spist pølser, chips, kaker og snop og lekt masse. Les på Fotballfrue. Da hovedgjesten omsider våknet i går, koste hun seg gløgg!


Jeg tror kanskje cupcakes kan være hennes nye favoritt – aldri sett noen gape høyere! Nelia fyller år Fotballfrue. Suss og klem fra mormor og morfar som gleder seg til søndag.


Shiiit, så gøy det er å våkne opp til så mange koselige kommentarer. Jeg har bursdag dagen før og bryllupsdag, så jeg har mye å planlegge nå, sier hun lattermildt. Jeg føler vi kommuniserer så mye bedre nå!


Dere har gitt meg mye motivasjon nå jenter, thank you! Og det er ett bra tegn! Idag har jeg hatt hjemmekontor, og jobbet med miinto nesten hele dagen. Var ganske rastløs når jeg var ferdig, blir det etter å ha brukt timer foran mac’en alene.


Håper dere har en fin helg #128578; Min har vært helt super! Lars-Kristian og jeg overnattet i Oslo fra fredag til lørdag, bare vi to. Engangsserviser, festutstyr og dekorasjon til 1-årsdag. Nå er det kaos her etter bursdagen i går, så jeg tenkte at jeg skulle vaske ned hele underetasjen og få ryddet skikkelig før jeg. Klutene mine kan brukes til andre ting enn oppvaskkluter også.


En venninne av meg og jeg lager julekalender til hverandre, men litt scrappeting, litt snop, litt ting vi lager etc. Så her kommer en klut jeg lagde til henne som er ment til kroppsvask med såpe. Hos Lindex finner du siste mote til en god pris.


Vi fokuserer på høy kvalitet i våre klær og god passform for alle kroppstyper. Noen bursdager er mer vanlige en andre og noen ganske uvanlige. Finn din bursdag og se hvor mange som har bursdag samme dag som deg! Skip navigation Sign in.


Se hva jeg fikk til bursdagen min! I et tidligere intervju på Ettermiddagen på TV har Caroline fortalt at hun og ektemannen ønsker at barna skal følge deres lavkarbo-opplegg. Slik uttales Cornelia. NEEL-i-a, med trykk på e-en.


N-EEL-i-a, med sammentrekt rn som på østlandsk (som for eksempel i barn) og trykk på e-en. Kopiering av materiale fra Babyverden. Babyverden har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til.


Vi har nydelige, klassiske matrosdresser og kjoler i både hvit og mørkeblå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg