torsdag 5. januar 2017

Brudevals hvem danser med hvem

Online videokursus i brudevals. Alle kan lære dansen. Gå fra begynder til mester i dag. Et minde for livet. Lær brudevalsen når det passer dig. Seks nemme videoer.

Mit navn er Oliver. Jeg underviser til dagligt i standard- og latindans. De seneste par år har jeg undervist brudepar, hvor jeg har hjulpet hundredvis med at danse en smuk brudevals til deres bryllup. Dans med akkurat hvem du vil du, så lenge dere ikkeer kongelige så spiller det ingen rolle. Det har du nå helt rett i, gjest!


Ja, som regel er det pigerne, der rigtig gerne vil have undervisning i brudevals , for flere piger end drenge kan lide at danse og pigerne går generelt mere op i brylluppet end mændene gør. Brudevals undervisning. Det kan da være ligegyldigt med at fjumre de - minutter en brudevals varer siger gommen ofte.


Martine wrote: Jeg kan aldri forestille meg at vi skal danse noen brudevals eller noe som ligner på en vals.

Ender vel opp med å danse vanlig sakte dans med en svingom når det passer seg. Nå har riktignok E sagt at hvis jeg vil skal vi melde oss på swingkurs, så jeg får vente i spenning på om det blir årets julegave. Når det er sagt, har det selvfølgelig også en vis charme at musikken bliver spillet live. Snak med mere musikere, og lyt til de råd de giver.


Skal man absolut danse den klassiske brudevals til Niels W. Nææææ, der er flere og flere der vælger at gøre det på helt deres egen måde. Fever med Michael Bublé. Helse Førde sin versjon av BlimE! SYS IKL, HVL og NLA. Danser med Drenge - Griber du mig når jeg falder?


Eller la oss gi en oppvisning. Vi er gode performers på alle plan og vi forteller gjerne litt om kjærlighetskommunikasjonen i dansen og deler noen vakre ord om kjærlighetens vesen mellom våre danser. Uansett om dere velger å danse med oss, om det blir hip-hop eller brudevals , så ønsker vi dere alt det beste i samlivet og kjærligheten. Hadde en avtale med en danseskole lærer,men han hadde plutselig ikke tid. Hvem er det som lærer dere det?


Så da står vi i beita her. Kan alle danse brudevals ? Jeg er helt i beita om hvordan brudevals vikan ha, har dere noen forslag tar jeg i mot de med sstor glede. Min kjære eier ikke takt og vi må nok begynne å øve på den bestemte dansen snart.

Hva skal dere ha, eller vet dere om noen som er fine. Den første dansen som nygift er svært rørende og emosjonell. Du har nettopp erklært din kjærlighet og forpliktelse til en annen person, antagelig for resten av sitt liv. Den danseformen som er mest vanlig er vals, men paret i videoen nedenfor ønsker å lage sin egen merkverdige dans. Jeg tilbyr også private timer, brudevals (bryllupsdans), bedriftsdans og mye mer.


Han har nemlig været med hele gange, og er dermed en af dem, der har været med allerflest gange i programmet. Jeg holder til sentralt i Oslo. To gange har han formået at danse sig til tops. Andre sentrale roller spilles av Mary McDonnell, Graham Greene og Rodney A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg