fredag 20. januar 2017

Lavkarbo mellommåltid

Skuddsikkert kosthold med lite karbohydrat og mye fett – og kaffe! Se vårt spennende utvalg og kjøp Braineffect og ketogene produkter her. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv.


Ketose er en naturlig tilstand i kroppen hvor den forbrenner hovedsakelig fett. Dette er et veldig vanlig mellommåltid på lavkarbo , men jeg måtte jo ta det med.

Du kan bruke hvilken skinke du vil og hvilken ost du vil. Jeg liker spekeskinke med snøfrisk og avocado, kalkunskinke med hvitost og paprika eller salami og brie. På bildet ser du babybelle, strandaskinke og ulike grønnsaker.


Vi kan alle kose oss med et mellommåltid fra tid til annen, enten om det er noe ekstra godt eller om det fungerer som en bro mellom to måltider. Det endrer seg ikke på lavkarbo , men det å oppdage smaksrike mellommåltider som du kan nyte når som helst gjør det mye lettere å holde seg til livet på lavkarbo. Jeg bruker hodesalat og lager meg wraps.


Skyll et salatblad i vann og legg inn et godt fyll.

Forslag til fyll: 1) Hakkede oliven, choritsopølser og egg 2) Strimlet salami, hakkede tomater, agurk, avocado 3) Stekt karbonadedeig med tacokrydder, avocado, rå løk, evt kesam. Noen finner ut av det veldig raskt, mens andre trenger mer tid. Vi er alle forskjellig! Men én ting vet vi, og det er at lavkarbo er en ypperlig metode for å gå ned i vekt. Mellommåltid Et måltid om dagen (er på min 9. induksjonsdag), men savner å ha noko å snaske på innimellom måltida av og til.


SÅnn som tidligare, då blei det ofte til at eg åt eple elller anna frukt. De siste årene har lavkarbo gått som en farsott over landets slankere, blant annet under navn som ketolysedietten og dr. Forløperen til lavkarbo er dr. Hovedprinsippet går ut på å få kroppen din til å forbrenne lagret fett. Et lavkarbokosthold handler om mye mer enn vektreduksjon.


Mitt inlegg frokoster du kan spise på lavkarbo ble tatt godt imot, så her kommer et inlegg i samme ånd. LAVKARBO -DIETT DAG Mange opplever det som svært vanskelig å gå ned i vekt. Men ofte er det svært små endringer som skal til for å bli lettere. Frokost - Skive med pålegg skive rugbrød.


Jeg har hørt at Fedon-barene egentlig ikke er lavkarbo nok, at det bare er Atkins-barene som er OK. Og de orker jeg ikke så mange av.

Spiste altfor mange av dem i fjor, da jeg slet psykisk og ikke orket mat. Tunfisk er greit, men ikke alene. Grønnsaker og dip er dølt. Taco er blant annet lavkarbo -mat, men velg en grov tortilla-lefse. Trenger en shake å bruke som mellommåltid osv,.


Lav-karbo eller ei. Lavkarbo Oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg