mandag 16. januar 2017

Jobbe som veileder i nav

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Sjekk ut siden Søk jobb i NAV på nav. NAV er en stor arbeidsplass som rekrutterer mange medarbeidere i løpet av ett år, så jobbmulighetene er mange. Veiledere Ved Nav er tilgjengelig på Indeed.


NAV Oppdal og Rennebu har ledig vikariat som veileder i 1 stilling fom.

Jeg jobber som veileder i NAV , og trives veldig godt med det. Jeg møter fornøyde, hyggelige brukere hver arbeidsdag, og treffer alt fra uteliggere til direktører. NAV som arbeidsplass oppleves helt annerledes enn det man leser om i media. Det er stort arbeidspress i perioder, og stadig noe nytt å sette seg inn i. Jeg vil si at bachelorgraden fra UiA er relevant ettersom studieemnene bidro til at jeg tilegnet meg ulike metoder for å forstå komplekse sammenhenger.


Det å tenke kritisk, tilegne meg ulike metoder og se ting fra forskjellige perspektiver er viktige egenskaper jeg har tatt i bruk fra statsvitenskapen i den jobben jeg har som veileder ved NAV. Noen som jobber som dette i NAV ?

NAV søker etter veileder ift arbeidssøkende, og utifra stillingsbeskrivelsen kan dette faktisk se ut som å være drømmejobben for meg. Men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som innehar en slik stilling nå. Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva snakker du om p. Arbeidsforberedende trening. Jeg er veileder i NAV , og stortrives.


Det er utrolig mange ulike veilederstillinger innad i NAV , og det er mange ulike måter å organisere arbeidet på. Tror alle kontorer har sin egen modell. Som veileder kan du jobbe med arbeidsledige, men sosialklienter, med oppfølging av sykmeldte, med generell veiledning i et brukersenter osv.


NAV lokalkontor er der du primært møter mennesker som jobber i NAV. NAV lokal skal også bistå i forhold til søknader, innhenting av informasjon og videreformidling av dokumentasjon. Søk etter ledige stillinger.


Ved NAV Gjøvik har vi nå en ledig fast 1 stilling som veileder i Ungdomsavdelingen. Dette vurderer du i samarbeid med din veileder i NAV. Som medarbeider hos oss blir du en del av et godt fagmiljø og en avdeling i utvikling.


Vi ser etter deg som evner å se mennesker i et helhetsperspektiv, og som vil bidra til at flere.

Innloggede tjenester. Du kan logge på NAVs tjenester med ulikt sikkerhetsnivå. Med MinID kan du sende meldekort, bruke arbeidstjenestene, sjekke utbetalinger m. Med BankI BankID på mobil, Buypass eller Commfides kan du i tillegg søke om ytelser, skrive til NAV og motta meldinger fra NAV. Er det telefoner i ett sett og et evig mas?


Kan dere sitte i resepsjonen? AS Rehabil er en arbeids- og inkluderingsbedrift som jobber på oppdrag fra NAV. Vårt mål er å motvirke utenforskap og bidra til at flere får delta i arbeidslivet.


Våre ansatte har høy kompetanse og lang erfaring i karriereveiledning, opplæring og arbeidstrening. Målet er mestringsopplevelser og utvikling av. Mange som går på NAV vil aldri møte sin saksbehandler eller ha et ansikt å sette på NAV – men de vil vite alt om deg.


Dette fører til at mange føler seg maktesløse og frustrerte som brukere. Så jeg satte meg ned med en NAV -ansatt for å diskutere NAV fritt fra perspektivet til en veileder. NAV -kontoret kan også på eget initiativ gi informasjon, råd og veiledning hvis det kan bidra til å løse eller forebygge sosiale problemer. Hvis du mottar økonomisk sosialhjelp kan opplysning, råd og veiledning bidra til å støtte opp under mulighetene dine til å klare deg selv. Alle som jobber i NAV har taushetsplikt.


Karriereveilederen veileder mennesker ved å utvikle deres kunnskap, selvinnsikt, selvstendighet og handlekraft. Karriereveiledning kan gjennomføres gjennom samtaler med den enkelte, opplegg i grupper, via nettbaserte tjenester eller som en kombinasjon av disse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg