torsdag 15. august 2019

Handle i sverige sunt

Book hotell i Sverige. Stort utvalg og lave priser. Gratis avbestilling! Super bilferie i Sverige med halvpensjon. Endelig kommer inlegget med mine Sveriege-tips.


Jeg har lovet dere det lenge og har gleda meg til å skrive det.

Noen reiser på sunn harryhandel til Sverige for å finne sunne matvarer man ikke får tak i hjemme, spesielt økologiske produkter og produkter med mindre karbohydrater, andre gjør det for å spare penger. Før jeg gir dere alle tipsene mine vil jeg bare si at mange av varene jeg har handlet er langt i fra nødvendige for et sunt kosthold. Jeg elsker å prøve nye ting, og ikke minst, sunne ting! Forrige søndag reiste vi til Sverige for å fylle opp skap, fryser og kjøleskap. Det er på ingen måte myntet på trådstarter og er kanskje heller ikke så veldig relevant, men når vi nordmenn gjerne vil handle sunt og billig, d. Sverige , så bør vi samtidig tenke litt på at de billigste produksjonsmetodene gir elendig dyrevelferd med påfølgende dårlig.


Leter du etter billig godteri, påskegodteri och brus fra Sverige på nett? Selvfølgelig selger vi också sunt og sukkerfritt godteri och brus. Til slutt regner kalkulatoren ut hvor mye du totalt har betalt for varene i Sverige og i Norge, og hva den totale besparelsen er.

Nederst kan du også legge inn transportkostnader, hvis du ønsker å ta hensyn til dette. Vi erbjuder billig frakt. Jeg har fått en del spørsmål om hva man burde handle om man er i Sverige og er ute etter sunn og billig mat. Jeg er ikke noen ekspert, men jeg har vært i sverige en del ganger i år, så jeg har fått en liten oversikt!


Du MÅ smake de sukkerfrie. Man sparer ikke mye på å handle ting som du ikke har brukt for eller liker. Jeg har gått i fellen mange ganger selv, jeg vet ikke hvor mange spann med tyrkisk yoghurt jeg har kastet fordi jeg enten har tenkt det er billig eller sunt.


Vi handler i Sverige en gang i uken og gjør hele ukehandelen der. Etter hvert har vi gjort oss noen erfaringer. Som du kan se av prisene vi har innhentet, er det ingen tvil om at maten er billigere Sverige enn i Norge. Det koster tross alt å kjøre til Sverige , både i drivstoff og bompenger, samt slitasje på kjøretøy. Er du opptatt av økologisk mat, bør du altså tenke på dette om du handler i Sverige.


Utvalget er langt større, og prisene langt lavere. Med kursforskjellen i tillegg, kan du handle langt mer økomat for pengene enn du får i Norge. Det betyr at det er nesten ganger dyrere å handle smågodt i Norge som i. Størksen mener at salgsflukten til Sverige peker på en stor utfordring i norsk dagligvare og. Da er det lett å bruke pris og økonomi som unnskyldning for å ikke spise sunt. Men er du opptatt av god helse og en frisk kropp er det ikke til å komme unna at du bør prioritere å bruke penger på sunn og bra mat.


Dette kostholdet må heller ikke være så alt for dyrt, men det vil handle om innsats, prioriteringer og å ta gode valg.

Har ikke noen tips angående matvarer og sånn, men om du kjøper legemidler, husk at det ikke er særlig lurt å kjøpe noe som er på resept her i Norge, da du kan bli tatt for smugling når du kjøper det reseptfritt i Sverige og tar med til Norge. Drømmen om å handle mat på nett. Kina, Englan Sverige og USA. De er en sterk kjøpegruppe og er opptatt av å spise sunt. Når du handler godteri på nett får du levert det helt hjem.


Da slipper du lange harryturer til Sverige , men får de samme prisene som om det var på lokal godteributikk over grensa. Og handler du for maksimum 32- NOK slipper du toll- og momsavgiften, og da er det enda en god grunn til å handle billig godteri på nett! Gjennom over år har våre butikker med spisskompetanse innen helsekost, naturlig helse, trening og velvære bidratt til å gjøre livet litt sunnere og litt bedre – for mange! Sunkost jobber for å gjør det enklere og mer fristende å leve sunt.


Velg blant et stort utvalg av amerikanske sukkerfrie fristelser i mange varianter, ink. Pastiller, tyggegummi, sjokolade med mer på Nett i Norge. Velkommen til Norges største helsekostkjede.


Handle på nett eller i noen av våre 1butikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg