fredag 16. august 2019

Hyllest til en god kollega

Takk til J som har særegne talenter som vi nyter så godt av. En hyllest til deg som hver dag går på jobb for å hjelpe dine medmennesker Politimann Bjørn Druglimo har skrevet et åpent julebrev til sine kolleger i politiet. Alle disponeringene som er gjort, om de var riktige eller gale, vil ikke jeg si så mye om. Men jeg mener mye om dem.


Dette innlegget var egentlig bare det overskriften sier: En hyllest til mine kolleger , som til tross for at de jobber nesten livet av seg, for det meste bare får tyn og kjeft.

Og som fortjener så mye, mye mer! Lær deg kunsten å bli en god kollega Søstrene Ihlen er topptrenere i godt arbeidsmiljø. FOTO: Stein Bjørge Psykologene Bente-Marie Ihlen og Heidi Ihlen – to søstre som vet hva som skal til for en god relasjon både privat og på arbeide. Som ledd i kampanjen Gode kolleger - en del av jobben tilbyr Arbeidstilsynet mulighet for å teste deg selv som arbeidskollega. FriFagbevegelse JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript.


Kan noen hjelpe meg med et fint dikt til verdens beste kollega. Her finner du ord som passer til en bestevenn. Se også ord om kjærlighet.

Skal du holde en tale, eller vil du bare bli inspirert? Da begynner jo snart julebordssesongen og i den forbindelse skal vi på et ark skrive ned et positivt ord om hver kollega. Vi har en kollega som går av nå snart. Jeg har ansvr for å kjøpe gave og skrive kort. Som dere skjønner så er det første gang jeg skal skrive et sånt kort.


Blir glad hvis noen h. Lars Vidar er en så god kollega at han fikk et dikt forfattet til ham. Sandra Mei Ling Noer. Vennskap er sterkere en du tror Et vennskap gjør livet lettere en du tror. En venn er til å stole på, hvor som helst når du trenger dem.


Tale til en kollega som slutter fra medkollegaer. Cinos verden: Avskjedskort til en god kollega 20. Dette er en hyllest til en god kollega som gjør arbeidsplassen min. Jeg er våt, jeg er kal jeg er ganske lei, hva har jeg egentlig gjort, hvorfor kom snøen igjen min vei, og det så innmari fort.


Takk for samarbeidet og lykke til i pensjonisttilværelsen? Du har gjort en SUPER jobb, og vi er kjempetakknemlige :-)) Tusen takk for hjelpen !

Så utrolig hyggelig å høre fra deg. Vi er veldig veldig fornøyd med løsningen vi fikk på leiligheten vår. Den har flott lys og føles åpen til tross for at den faktisk bare er kvadratmeter i grunnflate oppe.


Ta deg tid: Ta deg tid til de rundt deg i hverdagen. For å trives på jobben trenger du gode kollegaer som du liker å jobbe med. Denne faktoren topper ofte lister over hva som bestemmer valg av arbeidsplass.


Bemanningsselskapet Skills Survey har sett nærmere på dette. Tenk på all tiden du bruker på arbeid. Hvis du har noen du kan stole på ved din side, noen som gjør dagen din bedre, vil alt bli enklere. Skal du skrive en hilsen til en kollega som slutter i jobben? Da kan vi hjelpe deg med teksten.


På denne siden får du en rekke forslag til tekst som kan passe å skrive på kortet til en god kollega. Vi vil også komme med et par forslag til hva du kan skrive på kaken til en som skal slutte i jobben. Vibekes svært uvanlige morgen er festet til film og vil bli vist på TVførste uken i mars.


Vibeke er en fantastisk kollega , og fortjener virkelig tittelen Norges beste kollega. Hun er en humørspreder, og er uvanlig god til å plukke opp om noen har det litt vanskelig og trenger en prat. Aktiv i organisasjonen i mange år, aldri redd for å si fra når vi andre kanskje har vært det.


Samtidig har du beina godt plantet på jorden, og har alltid vært en god. NN, du er en herlig dame, og vi er utrolig glade i deg. Selv om du nå slutter, får du ikke lov å forsvinne ut av livene våre. Den ble en liten suksess, og godt var det siden jeg ikke er noen taler av natur. Ettersom jeg strevde med å finne inspirasjon på nettet, tenkte jeg at denne kanskje denne kunne være til hjelp for andre med samme problem.


Eller hvor har du vært? En klem kan si så uendelig mye. Må verden klemme deg i dag, med varme tanker og kjærlighet. Nå er det din tur til å feire at det er lenge siden du ble født. Vinen gjør underverker.


Neste gang du tenker på vakre ting, så ikke glem å tenke på deg selv. Du er kanskje ikke så ung som du var i går, men yngre enn du kommer til å bli i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg