onsdag 31. mai 2017

Julegaver til klassevenner

Nydelige buketter og blomster til alle anledninger. Gi en gave som fortsetter å gi. Velg magasin og kjøp raskt og enkelt. Design din egen julegave med navn og bilder. Vi tilbyr et bredt spekter av forskjellige produkter.


Spiselig, estetisk og kvalitetsrike produkter er noe av det vi kan hjelpe med.

På jakt etter spennende firmagaver? Enten det er påske, sommer eller jul så hjelper vi. Selv har han vel gitt bort 7-gaver. Førsteklassingen har fått julekort fra sine klassevenninner. Med stor omgangskrets blir de.


Sommeren står på hell, dagene blir kortere og litt kaldere, løvet skifter farge og nervøse førsteklassinger tropper opp i skolegården, spente på hva den nye hverdagen som skolebarn vil bringe. De litt eldre barna gleder seg til å se igjen klassevenner og fortelle om sommerens eventyr. Vi er en familie på voksne og barn.

Og vi har ikke råd til hverken julegodis, julemat eller julegaver. Vi voksne kan ikke gå til optikker eller tannlege selv om vi begge skulle vært der for lenge siden. Vi må ofte la barna spise seg mette på middag, og så kan vi voksne spise det som er igjen av rester. Jaja, kan jo ikke bli en særing som bare gir håndheklede sykkelsetetrekk som julegave heller, så jeg avsluttet eksperimentet som en morsom kuriositet, og har fortsatt med samme forbruksmønster som før. Jeg var på besøk til min søster som nå bor ved Egge i Steinkjer kommune, og smakte på de julenøtter de hadde bakt sammen.


Faktisk en av lukene de har åpnet, fortalte at det skulle skje på dag to i desember. Peder, men nå i kveld ble det. Til trøst fikk søsteren min lov til å feire selskap med klassevenner osv. Januar etter at julehysteriet var over og fikk derfor litt ekstra oppmerksomhet og presanger da, noe jeg sjeldent hadde fordi jeg hadde bursdag midt i fellesferien mens mange var bortreist.


Studietur Til Barcelona - tusind tak for den bedste uge, klassevenner , og tak til alle der har magtet se med haha Håber at I kan lide den, husk at smide et LIKE, KOMMENTERE og sidst men ikke. I vår familie har vi etterhvert begrenset antallet julegaver Likevel står det på lista. I tillegg lager jeg Sylter som søstrene mine får som julehilsen. Jeg har stort sett skrevet ned ideer og det som ble kjøpt til julegaver hvert år og spart på det. Det er greit at nieser og nevøer ikke får repitisjon av fjorårets gave.


Skolesaker, klassekasse (200xi året). Ellers går det litt når det behøves. Men syns det var dyrere i bhg må jeg innrømme. Bursdagsgaver til klassevenner.

Det rakk jeg ikke å gjøre i stan og jeg visste ikke helt hva det skulle være. Men i siste liten, laget jeg en gave på fem minutter før vi dro til kirken. Et par limegrønne maskemarkører fikk fjernet ringen sin, og ble montert til ørekroker i sølv. For de er igrunnen like egnet som ørepynt som til strikketøyet. Lag en unik julegave med eget foto og tekst, bestill nå!


Coolstuff har noe som passer. Søk på kjønn, alder og pris! Snøen har kommet til Kolbotn og elevene storkoser seg i friminuttene og aker og leker i snøen.


I disse dager sprøytes det også vann på grusbanen slik at det skal være klart til å gå på skøyter i ferien. Omstiller meg til jul og huker av ting på to do-lista. I mellomtiden har jeg endelig landa i dette nye livet, alt blir bra, det visste jeg jo. Jeg får sikkert ikke så mange julegaver i år, men det er jo lov å ønske seg noe. Jeg dro tidlig fra jobben, tok med ungene og dro på Buskerud storsenter.


Der handlet ungene julegave til meg, og til sin far. Jeg betalte for den de skal gi til meg og så håper vi at pappaen betaler for den som han skal få #128521; På julegavelisten min ble det haket av for ganske mange ferdige gaver. Det er bare å ønske både Einar Wexelsen og LIV FORLAG til lykke med boken.


Og til deg som lurer på hva du skal gi bort i årets julegave er det bare å løpe rett i bokhandelen. Det blir jo noen selskap i året. Hva er passende pris på en bursdagsgave til en i klassen?


Hvor mye legger andre ut tro? Helga Wiig Stangelan mor til Enok, skryter også av ordningen. Datteren min er åtte år. Den fungerer så bra. Ungene bruker tid på å lage kort, og de skriver fine ting om hverandre.


Jeg har tenkt å foreslå det for klassen til minstemann når han begynner på skolen neste år, sier Stangeland. Også Stangeland kjenner på den samme utfordringen som moren til Emil. Liten og trang og hvor var lukuspreget?


Vi ble tatt med til rommet i 7. Vi spurte om å få bytte rom til et rom med vinduer, noe vi fikk. Må tømme lageret - da ny bok om nordlyset snart kommer ut. Trenger da lagerplass til den nye boka. Du får boka for kr. Bli ferdig med alle julegaver til nære og venner - eller ha et lager som kan brukes til de plagsomme barnebursdagene som kommer fra klassevenner.


Send mail til : paal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg