tirsdag 23. mai 2017

Linda stuhaug

Nordens største bokutvalg. Lave priser og rask levering! Vi har pensumbøkene du behøver!


For nokon er dette kanskje ukjent, og kort forklart er hummus ein puré med kikerter som hovedingrediens. Kan eg friste med en smakfull kyllingpanne som er ferdig på under halvtimen? Det er jo slik vi liker kvardagsmiddagane best – og her har du også (nesten) alt i en panne med kjøtt, saus og grønnsaker.

Linda Stuhaug - sunn matglede. Velkommen til min facebook side! Her finner du oppskrifter, tips, rå inspirasjon og motivasjon til en sunnere kvardag! Eg fikk eit spørsmål for ei stund tilbake om eg ville samle mine mest populære vegetarmiddager i eit innlegg, og dette synes eg var eit supert forslag.


Eg er tilbake i Oslo for nokre dager, men før eg reiste fikk eg laga ein av dei beste torskemiddagane eg har ete på lenge. Kreolsk torskegryte er herved på min topp liste over favoritt kvardagsmiddager! Overnight oats er frokosten som er klar når du våkner, og umulig å bli lei av.


Gamle gutter på nye turer.

Arne Hjeltnes, Arne Brimi, Bjørn Dæhlie og Vegard Ulvang er klar for en ny sesong med Gutta på tur og tar oss med på spennende turer med nye spennende gjester. Nå er hun blant Norges mest populære matbloggere, og folk elsker hennes oppskrifter på sunn. Ho vaks opp i Naustdal. Stuhaug har gått kokk- og servitørlinje, ho har personleg trenar-utdanning frå USA og ho har jobba på treningssenter.


Dette er boka for deg som er i tidsklemma og for deg som ønsker inspirasjon til å løfte middagen til nye høyder på en enkel måte. Hiv alle ingrediensen i en form, smell den inn i ovnen og dekk bordet eller sett på en klesvask mens middagen lager seg selv. Saftige og veldig gode - perfekt til matpakken, turmat, middag eller luksus kveldskos :) Sjekk ut. Pris kr 3(spar kr 50). Taco har aldri smakt bedre!


Speltlomper kan brukes til alt fra lasagneplater til tacoskjell. Hun deler tips og oppskrifter for en sunnere hverdag på lindastuhaug. Bloggen hennes har et fokus på et sunt men variert kosthold. Hun inspirer daglig med mange gode oppskrifter til alle måltider. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer.


Her finn du nemleg spennande oppskrifter på både frukost, matpakkar, middagar og sukkerfrie alternativ til det søte. Opptur med sunn mat er for deg som vil ha inspirasjon til sunne, enkle og varierte oppskrifter til dagens måltid. I tillegg kan du bruke boka som eit verktøy for å komme i gang med kosthaldsendringar.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert! Det er januar, vi vil spise sunnere og bedre - men hvordan kan man få til matglede i en sunn livsstil?


Jeg snakker med en som har hatt en kronglete og tøff vei til et balansert o. Hun deler sin mest populære oppskrift, nemlig oppskrift. Instagram-følgere og nær 50. Skriv din omtale på minimum 1tegn på feltet ovenfor #128521; 2. Gi poeng under #128578; 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg