mandag 11. mars 2019

Nunnun sjal oppskrift

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Jeg tror vi kaldte det Nunnun-sjal. Mønsteret er vedig lett å komme inn i og blir kjempefint - som du ser! En lue med skjeive striper - oppskrift.


Enda ett sjal har blitt produsert i år! Om en uke starter vinterfestuka her i Narvik. Så har jeg heklet et Nunnun-sjal i lungfarget PTtil min svigerinne. Det er virkelig mykt og varmt.


Jeg var også på fabrikkutsalg i helgen og fikk kjøpt stoff som skal bli puter til utemøblene. Det var masse der, og vi fikk også med oss sengetøy til hele familien og smart-garn som var gått ut på fargen; en dus grå som passet meg veldig godt. Jeg har stikket to slike til meg selv også. Da har jeg, denne siste dagen i januar, veid lageret mitt igjen.


Oversikten finnes på venstre side i bloggen, litt ned på siden hvis noen er veldig interessert! Ser du ikke noe på linken, så er det fordi du ikke er logget inn eller registrert på Ravelry. Oppskrifta på den andre lua, er å finne på ravelry her.


Innlegg om sjal skrevet av strikkerenate. Når du strikker dukker det ofte opp diverse problemstillinger. Endelig en rynkekrem som virker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg