onsdag 23. desember 2015

Nettopp begynt i ny jobb gravid

Nettopp begynt i ny jobb gravid

Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Er utrolig dårlig, men kjemper meg igjennom dagene. Noen som har erfaringer og råd med hvordan. Fant nylig ut at jeg og samboeren venter barn, og nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre i forhold til jobben.


Nettopp begynt i ny jobb gravid

Vikariatet varer bare til september pga. Jeg er nettopp begynt i ny jobb. Er veldig deprimert og angster meg for å faile. Nettopp begyt å gå til psykolog og håper på ett mirakel, men aldri vært så redd ift jobb før. Ifølge Arbeidstilsynet er forutsetningen for å kreve ferie i ny jobb , at du ikke har avviklet full ferie hos din tidligere arbeidsgiver.


Er det tilfellet for deg, og du begynner i ny jobb innen 30. Jeg har nettopp begynt i jobb 1. Jeg jobber i barnehage offentlig og har ett relativt stort ansvar på avdelingen. For tre uker siden tiltrådte jeg ny stilling i staten, direkte fra jobben i spesialisthelsetjenesten. Min nye leder hevder at jeg som nyansatt ikke har rett til sykepenger på grunn av sykemelding.


Begynte i ny jobb i august, og har prøvetid til februar. Er usikker på om jeg skal fortelle det nå, eller vente til etter prøvetiden. Det er lett å la seg forbløffe over svangerskap og fødsel.


Vi har samlet noen av de faktaene som fascinerer, forundrer og forbløffer oss mest. Tett og samtidig rennende nese, feber, verkene ører, skallebank, verker i hele kroppen. Jeg var ikke gravid da jeg var på intervjuet, men ble det like etter.


Nettopp begynt i ny jobb gravid

Vært på jobb i dag, men måtte en god porsjon stålvilje til for å holde ut. Følte meg ikke pres. Dette er en jobb jeg virkelig trives i, og som jeg kunne tenke meg å fortsette med i mange år fremover. Og så kom bomba i går.


Jippi - men samtidig faen. Kun mnd inn i prøvetiden, og jeg er uker. Hos meg har det allerede begynt og vises, har fått noen spørsmål. Skulle egentlig ønske det ikke vistes så godt, for jeg er nettopp begynt i ny jobb , akkurat ferdig med opplæringen, og må snart si det til de nye arbeidsgiverne mine!


Hei, hva ville dere gjort jenter? Men vet at den er vanskelig å kombinere med min mann sin når jeg skal begynne jobbe etter permisjon fordi han skal få ny skiftordnign i løpet av sommeren. Idag kom jeg tilfeldigvis over en utlyst stilling.


Avbestilte timen timer før inngrep. Klarte ikke da eneste grunnen var alder. Har fra før, voksne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg