onsdag 17. januar 2018

Bryllup blogg

Stilige,elegante strømpebukser til brud og brudepiker,som setter prikken over i. Stadig flere brudepar velger vinter- og desember- bryllup som sitt bryllupstema, og vi håper selvsagt på mange vakre bryllup denne måneden slik at kanskje enda flere brudepar kan la seg inspirere av nettopp denne flotte årstiden! Derfor ville jeg i dag vise dere et av våre mest populære steder for bryllup rett utenfor Roma. Dette stedet passer perfekt for store bryllup da gjerne over personer, siden de har ca 1sengeplasser her.


All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS.

Velkommen, jeg er en åpen, ærlig og personlig blogger som blogger om meg og mitt liv. Er gift og gravid med en år yngre tyrkisk mann, som enda bor i Tyrkia. Er mamma til to og ung bestmor til eneggede tvillinger. Fantastisk fin tale og fantastisk fint bryllup ! Blir helt matt av mange mennesker her inne…. Trenger ikke ta alt i talen bokstavelig….


Diskusjoner rundt blogger. Vi oppfordrer sterkt til å diskutere sak og ikke person.

Du er juridisk ansvarlig for det du publiserer. Hjelp oss ved å rapportere dersom du ser regelbrudd. I tillegg bare elsker jeg bryllup ! Her ble jeg forelsket, for nettopp her fikk jeg følelsen av at denne kvinnen kunne sette sammen mine ønsker ved bare å høre hva jeg likte. Jeg elsker hortensia, noe vårt bryllup ville hatt i alle dekorasjoner.


Jeg må beklage mitt fravær fra bloggen , jeg har ventet en god stund på bilene fra bryllupet , og det har vært rart å ikke dele ting like fort som jeg pleier. Men nå kan jeg endelig si at alle bildene er kommet, og jeg gleder meg til å vise dere vårt bryllup i bilder den neste tiden! At hjælpe dig med at gøre din bryllupsdag til noget helt særligt.


Vi viser dig de nyeste bryllupstrends, de bedste bryllupsleverandører, inviterer dig til Danmarks største bryllupsmesser og samler alt det du skal vide om bryllup lige her på ét site. Vores ambition er, at du kun behøver at lede ét sted. Da jeg fridde visste jeg at Kjærest var gravid. Har aldri ønsket et stort bryllup , ikke ønsket et bryllup i det hele tatt faktisk, så passet som kniv i slire at vi kunne kombinere bryllupet vårt med å døpe vår nye sjanse. I dag er min søsteren bryllupsdag hvor hun skal gifte seg med sin Mike.


Det hadde vært så fint. Selv om jeg har vært syk med feber flere dager nå så gleder jeg meg stort. Tenkte dere skulle få se litt bilder fra det utrolig flotte bryllupet jeg har vært gjest i den måneden som har gått.


Hanne og Erlend gav hverandre sitt ja og jeg gleder meg til å se fortsettelsen deres!

Jeg er så heldig å ha fått delta på alt fra starten av. Jeg har hatt mange samtaler med familie og venner om hva de skal ha på seg i bryllupet. Nå er jo dette et temabryllup som i tillegg går over en helg, så jeg var forberedt på litt ekstra spørsmål.


Men det er jo noen regler som gjelder i alle bryllup uavhengig tema og årstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg