mandag 2. juli 2018

Berits beste babysokker

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn. Vi har sokker for alle barn. Fri frakt når du kjøper for 5kr - Kjøp i dag!


Berits beste babysokker

Med hennes beskrivelse gikk vi i gang for å lage noen som kunne fungere på samme måte. Babysokker detter jo alltid av om man ikke har strikk eller knyting. Du kan alltid endre innstillingene dine ved å gå til innstillingene for informasjonskapsler nederst på siden.


Dine innstillinger for informasjonskapsler Funksjonelle kapsler Disse er nødvendig for nettsidens grunnleggende funksjoner og vil derfor alltid være aktivert. For å kunne gjennomføre. Bluum babysokker – gratis strikkeoppskrift.


Garnet er Pure Eco Baby Wool fra Dale Garn – et 1 økologisk og etisk garn av aller beste kvalitet. Søte babysokker - du må være verdens beste bestemor! Berits Lille Hobbykrok. Sånne sjaler er topp - har alltid ønsket meg å kunne hekle slike. Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten.


Enkle å strikke er de også. Håper du får en kjempefin dag i vårsola! Omgangen begynner alltid midt under foten Deretter feller jeg på 1. La deg inspirere av enkle tips som kan gjennomføres selv i en travel hverdag. Kos deg for hvert skritt du tar i retning av de mål du har satt deg.


Jeg har strikket det, men husker ikke sikkert hvordan jeg gjorde det. Etter x antall sokker går det mye automatisk. Du kan prøve med å strikke masker rett, løs av, rett, den løse over den rette, rett og snu. Best å strikke dem ekstra lange.


Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på, for det går ikke så mange gram i hvert par. Husk at babyer ikke trenger tommel på vottene sine eller hæler på sokkene – så du kan godt lage sokkevanter. Det finnes masse annet man også godt kan strikke mens magen vokser, men vi håper at denne lille guiden kan hjelpe deg litt på veien. Når man strikker gave til en liten baby, er det hyggelig å lage noe som de ikke vokser ut av med en gang.


Mange babysokker er veldig skjønne å se på, men ikke så praktiske i bruk. Jeg sier ikke at dette er den riktige måten, men jeg synes den er enkel å skjønne. Hei dette gikk ikke bra! Ble ikke sprø, smakte ekkelt og luktet gammel ost! Vet ikke hva som skjedde, men fulgte oppskriften fra topp til tå noe som ga et dårlig resultat på mitt kjøkken rett å slett, kanskje det var bakepapiret som lå feil vei eller stekeovnen som var for nær vinduet, kanskje du har en ide!


Jeg er lidenskapelig opptatt av å formidle hvordan du kan kose deg til optimal livskvalitet gjennom små grep som gir stor effekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg