onsdag 4. juli 2018

Dikt om kjærlighetssorg

Et dikt om kjærlighetssorg. Sorgens kammer Et lite dikt om sorg og kjærlighet. Spoken Word Poem Break up poem.


Jeg trodde du var min og du var så jævla fin men plutselig en dag sa du hadet bra da begynte jeg å grine trodde aldri du kom til å forsvinne i mine tanker var du. Si det med ord er et tilbud fra Mental Helse til alle som ønsker å sende oss en melding og få svar tilbake. Du kan skrive om det som er viktig for deg.

By- dikt Bydikt depresjon dikt diktfragmenter død eksperimentering Engelsk familie fanget filosofisk følelser historie kanskje kjærlighet kjærlighetssorg Lang tekst livet livsspørsmål løgn mareritt minner Musikk Natt Nynorsk personlig Poetry Prosa Prosjekt Redigeringsprosess Romanprosjekt savn skyld smerte sorg stillhet tap tomhet. Du vet det er ekte kjærlighet, når alt du ønsker er at den andre personen skal være lykkelig, selv om du ikke skulle få ta del i personens lykke. Et liv uten kjærlighet, er som et tre som ikke blomster eller bærer frukt. Se også: Sitater om tid.


Trenger du et godt sitat? Dikt om savn, kjærlighet og spørsmål. Savner henne utrolig mye. Kommer tilbake til teksten din i løpet av kun kort tid!

Jeg trenger ikke synke ned dit, sette ned mine standarder og regler for at de skal gi meg trøst. En liten side med kjente og kjære sitater,kloke or dikt ,forfattere,lykke,kjærlighet,sorg og barn. Eg stansa vel uviss, utan svar, som framfør eit ukjent lan om ikkje min kjærleik til deg var for meg som ei lykt i mi hand. Den lyser meg fram, så eg kan gå inn og gjera meg kjend i kvar krok.


For å være helt ærlig - om noen ville sende et lite dikt til meg for å fortelle at de var glad i meg eller elsket meg, så ville jeg slett ikke bli særlig imponert av disse ferdigproduserte diktene. Kjærleik gjer klok. Snart stiger sol et sted i øst, og i natt har ingen gitt meg svar. Har en drøm om å finne frem, over ei mørklagt jord. Men det finnes ei fattig trøst, drømmen du alltid bar.


Nærheten og intimiteten i et kjærlighetsforhold gir oss styrke og god selvfølelse. Hva mener egentlig forskerne? Du bør ta godt vare på deg selv, sier Mai-Britt Guldin.


Hvis det er like strevsomt å være forelsket som å lære seg å skrive, vet jeg ikke om det er verdt det. Jeg vet det er mye tanker og. Jeg elsker følelsen jeg får med. Var innpå kjærlighetssorg kategorien, men de dikta der er jo bare dystre å deppende dikt , jeg trenger noen som kan få henne på lysere tanker!


Det er et dikt på hver.

Ikke minne hun på om at hun ble dumpa å at hun er alene i annavær setning! En blogg for dikt om emner som kjærlighet og savn til hverdagsobservasjoner og natur. Et vakkert dikt , det er som om du selv beskriver min situasjon. Jeg mistet kjæresten min for snart år siden, etter en kort men fryktelig hard kamp mot kreft. Fuglen (forfatteren) har egentlig kjærlighetssorg , og vil bare flykte og sjule sorgen for jegeren (personen som skuffer).


HANDLING - En villand er ute og svømmer, mens en jeger er ute og skyter for moro skyld. Fuglen er redd for jegeren og dykker ned i den mørke fjorden for å gjømme seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg