tirsdag 13. oktober 2015

Babyfotografering bergen

Jeg har studio sentralt i Bergen sentrum. Jeg fotograferer og bryllup, ta kontakt for mer info. Dette er en spesiell tid som mange føler går så alt for fort! La meg forevige de små øyeblikkene! Vi på Studio elsker babyfotografering.


Ingen baby er lik, alle har sine små unike særtrekk og sin egen herlige personlighet. Det er ingenting som er vakrere enn å forevige disse små, fange deres uskyldighet gjennom kamera. De gode smilene, de undrende blikkene. De runde myke kinnene og de bitte små hendene.


Når bør vi ta bildene? Akkurat når dere måtte ønske! De vanligste milepælene og ta bilder på, er 3mn 6mnd og år. Og har siden oppstarten blitt kåret til årets fotograf i Bergen fotograflaugs konkurranse hele ganger. Vi har også mange faste kunder i bedriftsmarkedet.


Vi tilbyr gratis fotografering inntil babyen er måneder gammel. Har base i Oslo, men tar oppdrag over hele landet. Fotograf Reimers Atelier. Reimers har gratis babyfotografering ut mai Dvs at fotograferingen er gratis også betaler man kun for de bildene man ønsker vi var på onsdag, og de er super proffe og tok masse fine bilder både alene og sammen med meg Ellers har vi vært til en privat person som hadde tilbud på fotografering, og hun var veldig rimelig i fht veldig mange andre. Jeg kan komme hjem til deg og ta bilder av din baby - men ikke helt nyfødt, da de kan være vanskelig å få til å sove.


Det er ikke lett å få gode bilder av nyfødte som er våken. Du må ha muligheter for å rigge til en seng eller lignende som babyen ligger på. Barnefotografering, Bergen - bedriftsfoto, bryllup, babyfotograf, cv-portrett, profesjonellfotograf, portrettfotografering, cvportrett, reklame, bryllupsbilde. Jeg setter sammen bilder fra din babyfotografering (0-uker) med søte tegninger som vil gjøre seg fint som poster på barnerommet.


Babybilder hos meg har stort brukspotensiale. Klassisk og fine bilder som passer på veggen i stua, i album og som gaver i tillegg til noe personlig til barnerommet og fineart som er litt mer kunstnerisk uttrykk. ART FOTO er en fotograf som holder til i Haugesund.


Det ligger ikke langt fra Karmøy og Tysvær. Vi er et moderne atelier, hvor trivsel og godt humør er en viktig faktor både for oss og for våre kunder. Super bilferie i Bergen med halvpensjon.


Book ditt opphold i dag og spar penger - Se våre tilbud her! Finn din ferie i Norge. Kjør selv ferie i hele Europa. Masse av opphold med høy rabatt. Nye tilbud hver dag - for ethvert budsjett.


Spar opptil på ditt hotell! Reserver ditt Hotell i Bergen online. Jeg er Sandra og bor sammen med min familie utenfor Bergen på Sotra i Sund kommune (Skogsvåg). Her driver jeg mitt lille fotostudio og jobber som fotograf for baby, barn og familie. Jeg spesialiserte meg innen nyfødtfotografering og babyfotografering.


Jeg skaffet meg masse rekvisitter til nyfødte og laget i tillegg mye selv. Ved nyfødtfotografering kan jeg også komme hjem til dere, ikke alle føler seg klar til å ta babyen med i studio den første tiden. Babyfotografering er fantastisk. Innholdet er beskyttet etter åndsverkloven.


Regelmessig, systematisk eller kontinuerlig innhenting, lagring, indeksering, distribusjon og all annen form for bruk av data fra FINN. Velkommen til Moment. Hos Moment Studio fotograferer vi både bryllup, barn og bedrift – og det meste imellom.


Babyfotografering bergen

I våre bilder etterstreber vi en ren og tidløs estetikk, slik at du får glede av fotografiene i mange år fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg