torsdag 22. oktober 2015

Bleke håret hos frisør

Hun påpeker at bleking av hår er en avansert kjemisk behandling som er det sterkeste man kan utsette både hår og hodebunn for. Bleker du håret hjemme har du ikke kontroll over hvilken bleking du bruker i forhold til ditt eget hår , og et utrent øye har vanskelig for å vite om håret og hodebunnen faktisk tåler en bleking. Det sliter max på håret med bleking så gjør det hos frisør som har peiling, ellers kan du sitte med håret i fanget om du skulle være max uheldig. Det er mildere for håret å gjøre en avfarging enn å bleke , men håret kan fortsatt bli slitt av behandlingen.


Det kan finnes flere grunner til at resultatet ikke blir som du hadde tenkt deg.

Hvis du har veldig mørkt hår kan det være nødvendig å gjenta behandlingen. Hei, jeg har lyst til å bleke håret. Jeg hadde mørkebrunt, nesten svart hår til å begynne me og har nå bleket det med hjemmefarging fire ganger på omtrent to uker. Er det noen som vet om frisøren faktisk er. Det gjør at håret blir helt mettet av fargepigmenter og det blir nærmere svart.


Som resultat får de gjerne rosa, oransje eller generelt misfarget hår. Ansvarlig for kvalitetssikring ved Wella Norge, Ann-Christine Moe, er også enig i at frisørens ekspertise er alfa omega når man skal lysne håret.

Dette har ikke så mye med selve produktet å gjøre, men kunnskapen en frisør har. Hvor ofte bør man stripe håret ? Her er det snakk om smak og behag, men det vanligste er å stripe håret - og da hovedsakelig ettervekst - med 2-måneders mellomrom. Stripe hos frisør eller gjøre det selv hjemme? Som frisør har jeg brukt mange timer på å rette opp grusomme hjemmeulykker. Jeg har aldri farget håret hos frisør , jeg har alltid har brunt hår og har funnet fine farger blant de hårfargene jeg finner i butikken.


Jeg har hår til skuldrene hvis det spiller noen rolle. Jeg tenker kanskje å bli mørk blond. Våre frisør er til enhver tid oppdatert. Vårt kreative team reiser rundt til verdens motemetropoler for å holde seg oppdaterte på hva som vil prege vårt motebilde, sesong for sesong. Vi er utrolig stolte av våre dyktige frisører, og har Norgesmestere i både Bru Langt- hår og Makeup som til daglig jobber i våre frisørsalonger.


Vi gir deg skinnende hvite tenner. Olso Tannlegesenter, time på dagen! Den kan lysne håret ditt opptil nivåer. Alt etter hva du ønsker!

Dette er en tidseffektiv behandling og forsegler håret med fuktighet og pleie. Denne lysfargen har banebrytende ingredienser og er med på å gjenoppbygge håret og hindre selv tynne fine hårstrå og ta skade. Haha, samboern lo godt når han så meg slik ja! Om håret ditt er langt nok, så setter du det opp i en klype, og føner det godt. Tror dom flesta bleker hår och priset kan ju variera väldigt beroende på läng nyans mm så det får du naturligtvis fråga om.


Det ble kjempemørkt. Farget håret for uker siden. Vasket det sikkert ganger i døgnet i begynnelsen. SÅ det har blitt litt lysere. Nå er hun snart 9år og har farget håret sort.


Jeg har iallefall bestemt meg for at min datter ikke skal få ødelegge håret sitt med farging og bleking før hun vet alvoret av det. Ungdomskolealder synes jeg er greit. Og skal hun på død og liv måtte gjøre noe med håret skal det gjøres hos frisør ! Men nå slipper det ikke m. Når du får vasket håret hos oss så er det inkludert en rask tørk. Du kan enkelt og greit bestille time på våre nettsider døgnet rundt. Finner du ikke time på nettbestillingen eller du er usikker på hva du skal trykke på, så bare ring oss eller send oss en melding på facebook så hjelper vi deg.


Janne er en allsidig frisør og hun er i sitt rette element når hun får lov til å fornye kunder og komme med veileding og inspirasjon til hår og makeup.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg