tirsdag 13. oktober 2015

Hekle tøfler drops

Finn tøfler i vårt brede sortiment av turklær og tilbehør. Siste mote til gode priser. Prisløfte, åpent kjøp og kostnadsfritt bytte. Kjøp tøfler hos Outnorth. Velkommen til DROPS Design!

Her finner du mer enn 120. Vil du hekle et par tøfler ? Har forsøkt meg på heklede drops tøfler i str 2-år. Var en veldig morsom oppskrift, men er usikker på om fasongen ble så bra. Tror jeg skal hekle den i nyfødt størrelse også for å se om det blir bedre.


Hekle tøffel til på samme måte. Første rad hekles slik: st i 4. Klipp og fest tråden.

Surr en tråd med støvrosa rundt fingrene ganger og klipp tråden. Ta en ny tråd med støvrosa, surr den ganger rundt den ene enden på den som ble surret ganger og fest med en knute. Fest dusken på toppen av tøffelen.


Da må tøflene monteres sammen dette kan gjøres på flere måter. Du vrenger arbeidet slik at du har innsiden av tøffelen ut og hekler endene sammen, eller syr de sammen. På de rosa tøflene stoppet jeg etter en omgang fastmasker med hvitt.


Strikkede DROPS tøfler i. Vreng tøffelen , hekle så sammen med fastmasker (fm) på innsiden, feste tråden og så har du formen på tøffelen ! Nøyaktig hvor du hekler kan jeg ikke si, for jeg bare hekler slik at det ser pent ut på utsiden. Prøv deg bare litt frem! Spennende utvalg til deg og dit hjem.


Norges beste prisgaranti hos Select. Sko, klær, accessoirer, helse og nyttige ting til hus og hage, samt interiør og pynt. Dette er et veldig enkelt prosjekt. Eneste man må kunne er rette og vrange masker.


Du strikker ett par tøfler på en kveld og resultatet blir bra uansett hvordan de strikkes på grunn av tovingen. Oppskriften har størrelse fra til og med 43.

Perfekt som mitt første strikketøy! Har lært meg en kjempeenkel måte å strikke tøfler på! Det er bare rettstrikking, og blir veldig ok i formen. Ble glad da jeg fant oppskriften på firkant- tøflene , fordi jeg over flere år et blitt forsynt med slike tøfler av en god venninne. Dessverre er hun borte nå og selv om vi snakket om oppskriften, så ble det aldri til at jeg fikk den, selv om ho forklarte meg hvordan ho strikket dem.


Ho brukte forøvrig å strikke såle til de også, men da i dobbelt garn og da varte de veldig lenge. I den store hekle - og strikkepakken har vi samlet alt av det aller beste innen hekling og strikking som vi har å tilby deg! Mønstrene spenner fra det tradisjonelt klassiske til der mer elleville, med friske farger og perler. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. De fleste er gratis.


I denne bloggen har jeg samlet hekleoppskrifter innen mange kategorier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg