mandag 11. juli 2016

Fotograf sotra

Jeg gikk i lære hos den prisbelønte fotografen Paul Bernhar som igjen har jobbet år hos lysmesteren Hans Jørgen Brun. Dere er hjertelig velkommen innom studio mitt i Straume Næringspark, enten for en uforpliktende samtale, eller bare for å se på bilder. Kontaktinformasjon.


Her bor jeg med min mann og katten vår, Losen. Jeg har syv - perfekte - tantebarn som er det viktigeste jeg har - og ellers er jeg over gjennomsnittet glad i jobben min, kjendisnytt, London, fredager og interiør. Bildene fra denne dagen er for de fleste svært viktig.

Spesielt i ettertid. Foto utfører fotooppdrag i studio eller ute i feltet hos deg. Barnefotografering er utfordrende og spennende! Her er det viktig å velge et tidspunkt hvor barnet er opplagt.


Alminnelige forretningsvilkår. Publisert i Foto og Video - Sotra. Bryllup - Bedrift - Familie. Vi lager passbildene i butikken mens du venter, ingen timesbestilling.

Dette var året da C Foto ble stiftet og. Fotograf Camilla Waage C Foto. Du får fire passfoto som kan brukes til bl. ID-kort, visum og pass (for små barn).


Vi tilbyr også digital kopi sendt på e-post. Hvis dere ønsker å bli bedre kjent med meg, før dere bestemmer dere for om dere vil ha meg som deres bryllupsfotograf. Kan vi gjerne ta et uforpliktende møte. Jeg kan være tilstede med dere fra tidlig til sent, eller innen den tidsrammen dere synes det er viktig å få en fotograf til å fange alle øyeblikk.


Jeg har mange års erfaring med bryllups fotografering, og fotograferer brudepar så og si hver eneste helg gjennom sommeren. Sotra Bad As, Kolltveit, Hordalan Norway. Totalrehabilitering av baderom. Bergen, samlet på et sted.


Vi rehabiliterer ditt bad fra start til slutt. Plasering av bilde. Landskap Sunbeams Sunset Romarheim Long fairytale Sunset Lygra De syv søstre Herdla Hav Hav Sotra A Rainy Day Gaustadfjellet Herdla Stadt Layers Lygra Ebeltoft Natt Fjellrong Romarheim Sunset på Lygra Herdla Høst Dyrkolbotn Meland Langavannet Åsane Nattlandskap Nordlys på Åsebø Stadt Ulriken Storavatnet Meland Måneskinn Herdla Nordlys på Åsebø Herdla Dugg Herdla Åsebø Meland. Din E-post adresse.


GIVE AWAY #128588;#127996; Nå kan du VINNE din helt egen bildevegg! Premien er dine egne bilder printet i valgfri størrelser til en verdi opptil kr 80- Få alle de fine minnene ut fra mobilen og opp på veggen - du kommer ikke til å angre!

Alt du trenger å gjøre for å delta:. Hvert år dør store mengder sjøpattedyr, fugler og fisker av plastsøppel. Samtidig går milliarder av mindre plastbiter ut i jordsmonn og hav, spises av dyr og organismer og havner i næringskjeden.


Naturvernforbundet jobber nå for å minske plastbruken i hele samfunnet, blant annet gjennom et forbud mot plastposer, avgift på plast og overgang til nedbrytbare materialer. Japan Photo er kjent for høy kvalitet, stort utvalg og lave priser på fotobøker, kameraer og fotoutstyr. Bestill på nett eller besøk oss i butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg