torsdag 28. juli 2016

Gratis oppskrift pannebånd barn

Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Dagens gratisoppskrift: Pannebånd Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Oppskrifter Her finner du et bredt utvalg av flotte strikkeoppskrifter til enhver anledning til dame, herre, barn og baby.


Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe?

Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Eg fant en vakker oppskrift på pannebånd som eg bare måtte prøve ut med noe restegarn eg hadde liggende. Det ble stykker i str 1år.


Tok det og med på jobb og strikket når eg hadde pauser i stilaset. Marius med rundfelling for barn pattern by Unn Søiland Dale Se mer. Slike pannebånd strikket jeg flere av i vinter også.


Men jeg brukte Drops Nepal enkel tråd.

Gode når de er så brede, synes jeg. Litt lufting på toppen er godt når det ikek er for kaldt. Takk for oppskrift på hjerte, det er akkurat det jeg trengte nå.


Strikker en ullbukse i Drops Lima og vil ha litt morsom pynt på knærne, tenkte jeg. Eg har aldri budd på ein plass med så mykje vind som her på Ørlandet. Da er endeleg mønster på strikka pannebånd med vri klart, og eg deler det med glede med mine fine lesere. Du får oppskrift både på barne - og voksenpannebån det er gratis og lettstrikka.


For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Vi starter vårt vintersalg med opptil på sports- og turtøy. Se bestselgere og nyheter til hele familien i nettbutikken. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv.


Linker til gratis vareprøver og gode tilbud. Vinn 5kr til garn. Registrer deg til Hobbiis gratis nyhetsbrev og motta gode tilbud og tips på mail om hele sortimentet vårt. Du deltar samtidig i konkurransen om et gavekort på 5kr.


Gratis oppskrift på hals. Mere bruk av lageret av rubingarnet jeg har liggende.

Denne gangen pannebånd med oppskrift fra mariusboka på pannebånd. Men har lagt inn hjerter innimellom kryssene for å gjøre en liten variasjon på det. Mønserdiagrammet finner dere under bildene.


Alle strikkeoppskriftene er tilpasset våre Trysilgarn. Dette garnet får du i mange ulike kvaliteter og farger til en svært vennlig pris. Trysilgarnet holder høy kvalitet og flere av garnene er tilpasset sensitiv hud.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg