mandag 13. februar 2017

Hund i himmelen dikt

Rabatten legges til automatisk. Lynrask hjemlevering av hundemat. Bestill på nett - rask levering! Høy kvalitet, tilpasset din hund. Levert raskt og gratis på døren.


Når kun det beste er godt nok!

Let adgang til klinikken fra motorvej. Disse vakre dikt kan brukes som minnedager av en elskede kjæledyr, skrevet på personlige kort, som brukes i en begravelse tjeneste eller gravert på et kjæledyr gravstein eller grav markør. Disse diktene og mange flere kan bli funnet på Pet tap. Hunder i himmelen av Earl Hammer Jr.


En av mina bästa vänners hund har gått bort och jag skulle jätte gärna vilja antingen läsa eller överlämna en dikt vid en. Du er virkelig utrolig flink til å fotografere og skrive dikt. Bildene av når himmelen brenner er bare så eventyrlige og pene. Du har fått noen realle fotografier ja.


Himmelen stod alltid.

Syvstjernen som nabo. Guds fotspor står tegnet. Jeg er et menneske. Dyr kan ikke ta de skrittene som er nødvendige for å bli kvalifisert til å få det himmelske kallet.


For det første må jeg nevne at jeg ikke har en kristen forståelse av himmelen , og for det andre mener jeg at ikke hunder kan komme til himmelen. Jag en hund inn på villspor, og den vil snu seg og bite. Bare en hund bringer meg et fantastisk vennskap, tillit og ubegrenset glede.


På grunn av bare en hund kan jeg finne på å stå opp tidlig, gå en lang tur og se med reist hode inn i fremtiden. Vi skal ha om dikt i norsken fremover, og i disse timene skal vi lese opp hvert vårt dikt i klassen. Ja, jeg levde mange dikt.


Det kom sjelden så langt som til. De uskrevne diktene mine. Du kan finne mange brev som dette på internett, meldinger til “ hunden min i himmelen ”, adressert til hunder som har gått bort, og de er fulle av både kjærlighet og smerte.


Et sted finnes det en bro mellom himmelen og jorden…. Det står ingenting i Bibelen om at det finnes en himmel for hunder eller andre kjæledyr – og det med god grunn. På denne siden av himmelen finnes det et helt spesielt sted: Regnbuebroen.


Når et dyr som har stått en av oss spesielt nær til slutt dør, begynner det sin vandring til Regnbuebroen. Der finnes det bølgende enger og åser hvor våre elskede venner kan løpe og leke sammen. De fant imidlertid trøst i tanken at den var i himmelen hos Gud.

Dahl fortalte dette til den anglikanske biskopen i området. Da fikk han et svar som var både bryskt og deprimerende: Det er ingen hunder i himmelen ! Selv femtrinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til. To luker i himlen går opp.


Etter at Ferdinand døde og enda, bruker jeg tid på å fundere over hvordan det er der Ferdinand er nå. Før Ferdinand døde hadde jeg aldri tatt stilling til hvordan livet etter døden var og om det var noe liv i det hele tatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg