onsdag 6. september 2017

Biff chop suey kalorier

Men hvorfor ikke prøve å lage den hjemme? Gratis elektronisk kaloriteller og matplan. Gå ned i vekt ved å føre opp kaloriinntaket raskt og enkelt. Tidsbruk minutter. Legg oppskrift i handlelapp.


Slik lager du klassikeren fra kinarestaurantene på under minutter!

Har testet ut forskjellige varianter av forskjellig kinamat, og denne chop suey ‘en er det nermeste jeg kommer kinarestaurant. Her kan du bruke de grønnsaker du liker, og kan og bytte kjøttet til svin eller kylling istede hvis du ønsker. Prøv denne oppskriften neste gang du er fysen på litt kinesisk take-away! Obs: Tiden er ikke medregnet marinering. Tips: Beregn cirka time marinering av kjøttet (kylling minst minutter).


Oksekjøtt kan gjerne marinere natten over (spesielt viktig hvis du bruker seigere kjøtt som for eksempel høyrygg eller bog). Grønnsaker og mengde kan varieres etter eget ønske. En av våre chop suey versjoner.


Chop suey oppskrift med kalorier , allergener og pris.

Vi pleier å forandre litt her og der, så oppskriften er bare en veiledning her. Og denne gangen brukte vi hjemmelagde kjøttboller av svin. Disse stekes akkurat som svinekjøttet, men er de ferdigstekt så legges de inn til slutt.


Jeg bestiller alltid biff chop suey når jeg er på kinaresturant og syns desverre ikke denne ligner. Jeg finner en bismak i sausen! Jeg halvverte ketjap manis og oystersaus, og hadde litt mer brunt sukker, kikkoman og sesamolje.


Ble mye bedre på smak, i tillegg hadde jeg mer vann, og litt mer maizena for å tykne den riktig. Vi lagde denne med både svinekjøtt og kyllingkjøtt. Oppskriften finnes hos meg i begge varianter, men det er bare kjøttet som er forskjellen. Om du ønsker å steke nudelen med chop suey sausen, kan du bruke samme fremgangsmåte som denne.


Bruk helst kinesisk soyasaus og oystersaus for å få frem den autentiske smaken. Mine kjøpte jeg fra en asiatisk matbutikk. Kjøttbuljong er også kjøpt fra asiatisk matbutikk. Du finner i kylling, biff , grønnsak eller svinesmak.


Eller var det Red Dragon? Den heter chop suey mix. Vi bruker to poser av denne hvis vi ikke lager sausen selv. Framgangsmåten på denne står på posen.

Hell over hønsebuljong og kok opp. Chop Suey Cafes næringsinnhold og næringsinformasjon. Smak til med soyasaus, østerssaus og eventuelt salt og pepper. Server chop suey med jasminris. Tips: Hvis du ikke vil bruke hermetiske wokgrønnsaker, kan du erstatte med en pose bønnespirer eller andre friske spirer.


Internasjonale oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg