fredag 29. september 2017

Hvordan gå ned 30 kg fort

Nå din idealvekt med Vektklubb - ned i vekt med en naturlig og enkel. Derfor er det ekstra hyggelig når noen forteller hvordan de har mistet kg kun ved å legge om kostholdet, noe Aina Berntsen. Jeg hadde et mål om å gå ned kg ,. Dette brukte jeg til frokost, lunsj middag og kvelds. Du trenger ikke å trene for å gå ned i vekt med denne planen, men det er anbefalt.


Det beste valget er å dra på gymmet 3-ganger i uken.

Varm opp, løft vekter og strekk ut. Vekten fortsatte nedover og innen sommerferien hadde jeg til sammen gått ned kilo. I desember fikk jeg pt-timer med Roar i jule- og bursdagsgave av mannen min, og da fikk jeg for alvor øynene opp for tung styrketrening. Fra Spenst til Roars gym.


På vårparten tok jeg enda et steg videre. Hvordan slanke seg fort , spør du kanskje? Her får du tips som gjør at du kan gå ned kg (minst) på relativt kort tid. Når det kommer til vekttap, så fungerer det veldig forskjellig fra person til person.


Noen går lett ned i vekt uten for mye anstrengelse, mens andre må jobbe hardere.

Kroppen vil gå i sjokk. Det som kan fungere er den berømte dagers stoffskiftekuren. Du vil gå opp igjen etterpå men den er grei hvis man må fort ned KG. Ta gjerne ansvar for egen helse.


Gå ned noen kilo hvis helsen din trenger det. Gå deg en tur hvis det får deg opp av sofaen. Tren crossfit hvis du liker å føle deg sterk. Lær deg å klatre hvis det gir deg mestringsfølelse. Gi kroppen maten den trenger.


Sett pris på hva kroppen din får til heller enn hvordan den ser ut. Finn laveste nettpris her. Alle -åringer som går på stranda i sommer har six-pack og har 40cm i omkrets rund overarmen. Kan ikke en avis komme med et sånt overskrift- Du må trene grisehardt og spise meget sunt for å gå ned kg på uker. Det hadde jeg virkelig digget.


For det er det som er realiteten! Kuren er tiltenkt personer med fedme, altså med en kroppsmasseindeks (BMI) på over 30. BMI regner du ut med utgangspunkt i vekt og høyde.


Her kan du regne ut din BMI.

Hvor fort skal jeg gå ned i vekt? En langsom vektnedgang er anbefalt for at vekttapet skal kunne opprettholdes over tid og bli varig. Til sammen gikk han ned kg.


Bare de som trenger å gå ned i vekt Hjelmesæth ved UIO sier at det ikke er usunt for dem som har en BMI på over , eller har fedme-relaterte sykdommer, å gå. Hadde du planlagt å gå mye ned i vekt uten å trene styrke, så bør du vite at dette er en veldig dårlig idé. Styrken din er en god indikasjon på at du forbrenner mye fett når du går ned. Jeg tenkte også hvordan i all verden skal jeg klare å gå ned kg. Jeg spiste sjokolade hver dag, store middagsporsjoner, og var fysen på kveldstid.


Jeg kunne være relativt flink i ukedagene, for så å skeie ut i helga. De går jo ned kilo på en uke i ekstreme tilfeller i Slankekrigen så det er nok fysisk mulig å gå ned så mye så fort. For varig vektnedgang er vel anbefalingen 5-1kg per uke.


For min del synes jeg det høres hel vilt og ekstremt merkelig ut å ville gå ned kg på en måned. For en person på kilo vil det si ca.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg